Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hei:o) Skal ha keisersnitt 20 nov. Lurer derfor på hva som kan være lurt å ta med i kofferten når det gjelder meg selv? Noe dere kom på dere savnet feks etter at dere var kommet dit? Takker for alle tips og svar:o)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Tja.. Noe spesielt som var savnet husker ikke jeg.. Men ta med deg (eller ha mulighet for at noen kan dra hjem og hente til deg) masse store gode klær. Truser og bukser som ikke sitter rett over der de skjærer. Min erfaring er at det går masse klær, jeg har svettet mye etter begge snittene mine. Du bør ha noe å støtte magen med de første dagene. Men du kan rett og slett bruke en sykehus-håndduk da.. Kommer ikke på noe annet jeg..
lisa:-) Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Hei Jeg husker at jeg skalv av kulde da jeg skulle inn for å ta epidural.Dette opplevde jeg ved begge keisersnittene jeg har hatt. Derfor skal jeg nå ta med meg gode, lange ullsokker!! Lykke, lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 - Lange ullsokker (var også iskald på beina) - Truser som går godt opp på magen så strikken ikke havner akkurat i snittet. - Omslagsskjørt eller ammekjole; gravid-buksene var for store og de vanlige buksene for små - Vanlige bind. Blødningen avtok fort så de store sykehusbindene ble unødvendig store.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Hadde hastekeisersnitt jeg da, så jeg hadde ikke med meg noe spesielt. Savnet ikke noe heller )
*Villekulla* Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Ta med deg egne truser!!! Man ligger en del etter et ks og jeg brukte nettingunderbukser under sykehusoppholdet. Resultatet av det var at jeg ble supersår på rumpa i et par uker etterpå. Jeg hadde med masse klær, men brukte kun en joggedress mens jeg var der. Ikke nødvendig å ta med så mye klær.
T-girl Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Sterke halspastiller!!! - noe av det vondeste etter mine snitt var å hoste (eller le), da hjalp det godt å ha et assortert utvalg pastiller på nattbordet. Og kanskje egne vanlige bind, ja... jeg blødde også lite etterpå, sykehusbindene ble for store og ubehagelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå