Gå til innhold

spent...

Ønsker..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei engelenMyog mamma

da har jeg vært hos legen. ble egentlig litt satt ut.. er gravid men ikke så langt som jeg trodde, er bare 3 uker på vei. er jo ikke det jeg har kommet fram til. hadde min siste mens 14.9.07 og en syklus på 35 dager så skulle jeg vært 4+5. tok en test forrige torsdag og den slo klart ut, ifølge legen da så skulle jeg jo da vært 2 uker på vei?? er det mulig at det slår ut på en test når jeg ikke er lengre enn det??

men det er jo ikke sikkert den lever da?? det er noe jeg har fått i huet da.. siden han sa at jeg ikke var lengre på vei. men tok en test i dag og den var kjempe klar,. og jeg har vondt i puppene mine, det har vært et sikkert tegn de 3 andre gangene. jeg får vel gå i uvisshet 1 uke til. mister jeg igjen skulle vi begge blit utreda. og er det noe liv der så skulle jeg få ekstra oppfølging.

uff. blir helt rar i hue av de tankene mine

Synes jeg har lest om mange som har opplevd dette i det siste, altså å komme til legen og så få beskjed om at de er betydelig kortere på vei enn de trodde... Hos noen skjer jo det at egget går i "dvale" etter befruktning for så å begynne utviklingen senere enn det normal svangerskapsberegning skulle tilsi. Det kan jo hende dette har skjedd hos deg? At egget har blitt befruktet, festet seg og begynt hormonutskillelsen (=positiv test), mens selve utvikningen av fosteret har ligget i dvale frem til for en uke siden. Dette ble kanskje mye synsing, men jeg håper det er dette som har skjedd og at spiren vokser og holder seg på plass nå som den først har satt i gang :-)

Hei igjen en liten en :)

Oi, dette var litt av en historie. Det er vel så mangt som kan skje i en befruktning. Når man trodde man hadde hørt om det meste dukker det alltid opp noe nytt. Rart disse testene er så sensitive at de slår ut når man er så kort på vei synes jeg. Det er ikke store mengden med hcg som trengs!

Vil ønske deg masse lykke til og håper du får et fornuftig svar på hva som har skjedd etterhvert. Det er ikke lett å gå slik å vente. Finn på noe du kan glede deg over slik at du ikke bare sitter og tenker. Kanskje tiden ikke føles riktig så lang.

Stor klem fra

Annonse

Uff, ikke noe gøy å gå slik i uvisshet- det vet jeg alt om! Men jeg tror at du skal prøve å stole på deg selv! Kanskje lettere sagt enn gjort da. Husk at det er helt mikroskopisk det legen måler på skjermen. Det skal ingenting til for at de måler feil. Det var tilfellet da jeg var gravid med datteren min. Jeg var 6 uker på vei, og visste det 100% sikkert, men da jeg var på ul sa legen til meg at jeg var 4-5 uker på vei, og hun gav seg ikke! Jeg ble kjemperedd og måtte ringe sykehuset dagen etter. Da sa en lege til meg at det var vanskelig å måle nøyaktig så tidlig, og at jeg måtte slappe av. Det viste seg at alt var ok og at det var jeg som hadde rett.

Lykke til. Håper alt er bra med spiren din. Krysser fingrene for deg.

Klem

hei mia.

takk ;) det var godt å lese.. håper det er tilfelle hos meg :)

håper alt går bra med deg. har lest litt om det du har skrevet. uff du må ha hatt en tøff uke. det var nok deilig at du fikk se hjertet. men som du sier, man har ingen garantier.. vi får krysse fingra for hverandre og håper spiren i oss begge sitter dennne gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...