Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har vært på rehabiliteringspenger. Jeg begynnte i jobb 23april. Har jeg nå jobbet meg opp de 26ukene som man må for å får tjent opp til sykepenger igjen??? Jeg har termin i slutten av januar, har jeg nå jobbet nok til å tjene meg opp penger til permisjonen??? Hvis jeg blir sykemeldt nå, og arbeidsgiver må betale de første 16dagene, og så går det over til nav, vil dette gå utover det av jeg har vært på rehabiliteringspenger før og ødlegge for sykepenger eller fødselspenger? Jeg har hørt at de på nav der jeg bor er superstrenge med utbetaling av sykepenger og flere gravide har blitt nektet sykepenger, jeg tror ikke jeg klarer jobbe mer av svangerskapet, det går på psykiske og noe fysiske plager. Kan nav nekte meg sykepenger om lege skriver sykemelding da? Håper noen kan hjelpe meg, jeg er så redd for å gjøre noe galt, og miste sykepenger eller ikke få fødselspenger. Men kjenner at nå klarer jeg snart ikke mer av pendling, jobbing og stresset. Det blir for mye og jeg klarer ikke fungerer etter jobb mer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10722325-kan-noen-som-kan-systemet-v%C3%A6rs%C3%A5snill-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå