Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Har en sønn på 18 dager som har et forferdelig godt sovehjertenår han først sovner. Jeg har frem til nå vekket han hver 3. el. 4. time for å amme, tenker på melkeproduksjonen. Skal jeg fortsette med dette, eller bør han få sove til han våkner?
trollet66 Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Når han sover så mye ville jeg personlig fortsatt med å vekke han, både med tanke på produksjonen og spisevaner. Ville kanskje latt det gå noe lengre om natten. jeg gjorde det slik med første mann for 16 år siden, hun ble vekket til mat hver 3. time på dag, og etter kort tid sov hun hele natten, det fikk hun lov til, siden vektoppgang var helt ok.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Takk for raskt svar! Nå må jeg vekke han, har gått over fire timer siden forrige mating. I natt sov han faktisk fem timer før han våknet og var sulten. Litt deilig:o)
Sistah*G07*J09* Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 Min sønn er nå 6 uker, og han er akkurat likedan. Jeg har vekket han bare på dagen, når han skal ha mat. Men da bare visst jeg har melkespreng eller vi skal ut eller no. slik at jeg må gi han mat før vi drar. På natta har jeg ikke brukt å vekke han. Det har resultert i noen lekasjer innimellom, men melkeproduksjonen har ikke gått ned av den grunn. Nå sover han hele natta. gir han siste pupp i 23-24tiden, å da sover han som reglen helt til 09-10tiden!! Så skal ikke klage på det nei Så lenge han legger på seg normalt, så kommer jeg ikke til å vekke han fordi han skal ha mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå