Gå til innhold

Noen uke 46 her? Sprøytestart 31.10?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var egentlig uke 45 og skulle begynt med sprøyta idag, men pga at jeg ikke har hatt noen blødning og negativ graviditetstest, må jeg vente en uke. Så sprøyte start er 31.oktober på meg. Skulle egentlig hatt ul da, men men...... Ul 7.november isteden.

Noen andre som skal begynne sprøyta 31.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Håper det blir sprøytestart 31 eller evt dagen etter:)

Skrevet

sprøytestart 31. her også gitt.... Akkurat ferdig med blødning nå, så jeg er klar!!!

Skrevet

Jeg skulle begynt idag, men ingen blødning, så håper jeg får det innen 31.oktober.... blir irritert om jeg ikke har fått det og får beskjed om å vente lenger.....

Skrevet

hvordan er formen din nå da?? merker du noen symptomer av sprøyta??

Skrevet

Heisann

Har ingen symptomer av sprøyta da jeg ikke begynner med den før i morgen. Men har merket noen få symptomer av sprayen. Mest egentlig bare humørsvigninger og såvidt noe hetetokter, men de var nesten ikke til å kjenne.... så har vært heldig. Enn med deg?

Skrevet

Starter med sprøyta i morgen! Uthenting planlagt uke 46

Skrevet

Skal du ta sprøyta på morgenen, eller senere på dagen?

Skrevet

Er egentlig uke 46, men.... Skal etter planen starte med sprøyte i morgen jeg og, men har dessverre ikke hatt noen blødning ennå. Så da blir det vel å spraye litt lenger. Skikkelig kjedelig å ikke følge oppsatt plan. Så om ikke jeg får blødning i løpet av natta nå, så må jeg ta en gravi-test i morgen. Er den negativ (som den meget trolig er) så ringer jeg inn til sykehuset og forteller det, og da må jeg regne med å spraye litt lenger ble jeg fortalt. Lykke til alle sammen, kommer til å følge med her på denne tråden!

Skrevet

Så trist tyr76. Akkurat slike det var med meg. Skulle begynt med sprøytene egentlig 24.oktober, men begynner idag isteden.

Ønsker deg lykke til.

Klem

Skrevet

Da er første sprøyta tatt :) Ikke no å grue seg for nei. Godt å få første overstått ja.

Skrevet

Tro det eller ei men....Våknet i dag og konstaterte at ingen blødning var kommet. Tok gravi-testen og den viste negativt. Ja ja, da var det vel bare å ringe sykehuset. Men så bare noen få min. etter negativ gravi-test så kjente jeg bare "nå skjer det noe". Og jammen der kom det blødning.Ikke mye altså, men litt spotting. Jippi!!! Ble så glad. Da var det bare å stikke fikk jeg beskjed om. Som sagt så gjort. Stikkingen gikk kjempegreit. Kjente ingenting vondt. Så nå er jeg og i gang med sprøytestart 31.10. Føltes nesten som for godt til å være sant. Takk for lykkeønskninger, og i like måte!

Skrevet

gikk bra for meg idag også, men samboer måtte sette den da, tror jeg skal fikse det selv i morgen!!!

svei litt men det gikk fort over....

dere andre??

Skrevet

Då var første sprøyta satt her og. Så då går det hitills som etter planen.

Skrevet

Så gøy!!!! Blir spennende å se hvordan alt går med oss fremover. Ble ikke dere kvalme forresten? Hvor hører da dere til? Jeg holder på i Porsgrunn, men bor i Sandefjord. Skal på UL 7.nov. Når skal dere?

Skrevet

Er dere kvalme pga sprøyta eller no, så funker coca cola for meg ihvertfall. Var min reddende engel idag.... slapp å bli så kvalm.. tok små slurker når jeg kjente kvalmen velme opp....

Bare som et lite råd :)

Skrevet

hei, ønsker barn i magen,

jeg er også pors. UL 9/11 blir gøy...

jeg har ikke blitt kvalm i det hele tatt, deilig!!!

Skrevet

Så spennende :D

Å heldig du er da som ikke har noe kvalme i det hele tatt. Misunnelig ja. hehe....

Skrevet

Jeg begynte med sprøyte 31. jeg også. Det er andre gangen min, første gang ble avbrutt så nå håper jeg det går bedre. Og heldigvis kjenner jeg ingen ting til noen bivirkninger.

Skrevet

Krysse fingrene for at alt går bra nå da. Heldige dere som ikke kjenner noen bivirkninger. begynt med litt små vondt i hodet også jeg da, men er såpass lite at det gjør ikke no. Mest kvalmen, men med cola, så kjenner jeg ikke så mye til det heldigvis. Full ære til den som fant opp colaen altså.. hehe....

Skrevet

Hej håller till på Aleris jag.

Men jag undrer om alla uke 46 kunne samlas på en og samme plats så kanske det er lite enklare og følje med på alla. Det finns ju en UKE 46 som soesta startade før en god stund sen.

Ønsker Barn i Magen får håpe du blir litt bedre etter vært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...