Gå til innhold

Juhuuu....2 mnd til julaften jenter!!!


Silkemage

Anbefalte innlegg

Og jeg gleder meg som en unge, som alltid. Masse god mat, ribbe, elgkjøtt, kalkun, medisterkaker, julepølse, sauser og poteter, og masse masse.....Får helt vann i munnen jeg =) Og vi kan bare slappe av og kose oss. Slipper å tenke på hvilke klær til hvilken fest, og bare nyte julestemningen. Vi pleier å dra opp til pappaen min i jula, hvis ikke blir det ikke ordentlig jul. Håper på masse snø, og masse fine gaver. Blir jo mindre gaver på oss voksne da, men for oss som har barn fra før, blir det nok gaver likevel. Ja ja.....må vel snart ut å kjøpe julegaver=) Ha en fin dag jenter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

uff ja sprøtt på hvor fort årene går... hvor blir de av?? hehe

synest jeg nettopp har pakket ned julen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe godt at det ikke bare er meg som gleder meg til jul...

Var på Skeidar i går og bare måtte handle llitt jule ting. Gubben bare glise og riste på hodet.

Gavene har jeg også begynt å handle inn, men har så stor familie så da må jeg starte tidlig.

Kanskje jeg kjøper noen fler i dag..

 

Kos dere med magen alle sammen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ei datter som er født i romjula og i år blir hun 10år!!!

Snakk om at det er påtide med nr 2....

Så det er enda fler gaver som skal innomhus..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! :D:D:D

to måneder igjen..

grøss...det vil si det er eksamenstid snart...hmm..samme det...da er det endelig jul igjen snart! Startet for leeenge siden å kjøpe inn til jul, så jeg er nesten ferdig.. De siste gavene kan ikke kjøpes inn før vi har reist nordover hvor vi skal feire julen,så...dette blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg masse til jul:) Har en gutt som fyller 2 år februar, så han blir vel propell på julaften tenker jeg hehe;) Skal bare kose masse, ha familie på besøk og dra til familie på besøk.

Har ikke begynt på julegavene, men har laget liste da;) Skal handle litt i dag tror jeg, får se an kvalmen;)

 

Ha en fin dag damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 mnd til Lukas er 2 år=D Store gutten min=D

 

Blir så kjekt å feire jul med han når han skjønner litt mer av det=D

 

Håper alle får en fin førjul og ikke stresser for mye med julehandelen. Vi har jo tross alt en spire å ta oss av =D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...