Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Onsdag 24.10.2007?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det bare 9 dager igjen!! Endelig nede på ett siffer :o)

Men virker ikke som om smårollingen har tenkt seg ut helt ennå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

22 dager igjen. håper ikke bebisen kommer før, er så mye jeg skulle ha gjort før den kommer. pakke sjukehusbagen, gjør mann det så tidlig. kanskje bare jeg som ikke har tenkt på den ennå.

Det order seg tenker jeg. bor 5 min fra sjukehuset, så stresser ikke:)

Skrevet

30 (20 til min termin)

Skrevet

18 dager igjen, kanskje på tide å pakke bagen ja... men r litt treg av meg.. hehe...

Skrevet

27 dager igjen til UL termin og 21 dager igjen til min termin.. :o) Det nærmer seg :o) Og baggen den står helt ferdig pakket og klar..hehe!! Sånn er det når man er sykemeldt å ikke har så mye å ta seg til ;o)

Skrevet

9dager igjen:D er utrolig utålmodig nå.. sykehusbagen,blir stadig fullere,hehe.. ikke fått pakket helt ferdig ennå..

Skrevet

Joho, det går nedover!! I dag er det 17 dg igjen for oss:) Har ikke pakket noe bag, men har strøket babyklær til den store gullmedalje. Går litt sån berserk i denne vente tiden så jeg har faktisk strøket alle duker og alt av sengeklær (galskap) :)

Skrevet

9 dager igjen her. Var på kontroll og modningsakupunktur istad. Og nå var hodet festa akkurat som jeg mistenkte...har hatt så vanvittige stikkinger nederst i magen i det siste, men det har heldigvis gitt seg noenlunde nå da.

Gleder meg veldig til fødselen...og ikke minst til å komme hjem og se hvordan storebror takler det hele. Er litt spent på det jeg da...

Spennede tid for oss dette ;)

Masse lykke til til alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...