Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Onsdag 24.10.2007?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det å nærme seg, spesielt for enkelte som har termin som er rett rundt hjørnet.

Her der det 34 dager igjen og er HØYGRAVID:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen.. Ja det nærmer seg med stormskritt..:)

Jeg har pr i dag 33 dager igjen.. Men mulig før p.g.a ks, veit ikke enda for lillemor i magen ligger i seteleie.. Men skal til legen neste uke, og har ho ikke snudd seg til da skal jeg til sykehuset for vurdring av ks.. Så jeg føler at jeg går en spennende tid i møte..

Ha en kjempe kos dag....

Skrevet

pr i dag er det bare 32 dager igjen til termin.. føler på meg at hun kommer før jeg...

Skrevet

Jeg har 22 dager igjen :) Men er sikker på at prinsen kommer før jeg :)

Skrevet

Hei hei :o))

I dag er det 27 dager igjen til keisersnitt...

Dette svangerskapet virkersom har gått så fort synes jeg:o)

Gleder meg masse til å få lillemor i armene og at den stolte storebror får komme å se:o)

Ha en fin dag alle sammen!!

Skrevet

31 dager igjen her! Håper lillejenta kommer noe før termin, fordi jeg er så dårlig form. Føler jeg ikke orker noen ting. Har ikke vært så dårlig form når jeg har gått med de tre andre barna. Men er vel gammlere nå. Føler bare for å sove jeg. Har masse maserier også. Kjempevondt!!!

Dagens hjertesukk!!!

Skrevet

Her er det 35 dager igjen!!

Og i dag MÅ jeg pakke baggen!!! Har utsatt det hele tiden, men nå begynner det å nærme seg, så jeg har vel ikke noe valg lenger....

Skrevet

19 dager igjen!!

shit.. bagen ja.. den må jeg pakke... ;)

Skrevet

i dag er det 14 dager igjen... synes tiden løper litt fra meg jeg nå;)

Skrevet

18 dager igjen, og jeg har heller ikke pakket bagen... men har begynt å skrive liste. Ser at jeg mangler morgenkåpe og brystsalve ennå - må prøve å få tak i det i morgen :)

Skrevet

21 dager igjen, så er fødeklar i dag!! =) Det er litt moro..

Er klar for babyen psykisk, men ikke helt fysisk for å si det sånn! Hehe.. Bagen har jeg ikke pakket. Stresser ikke, likevel om jeg kanskje burde det siden vi har 1,5 time å kjøre til sykehus (kjipt å glemme noe, men det er nok ingen krise tror jeg, ungen kommer likevel.) He he..

Skrevet

her er det 33 dager igjen ;o)

Skrevet

18 dager igjenn og så smått begynnt å pakke bagen!

Skrevet

Hei! Jeg har igjen 24 dager til termin :)

Skrevet

Heisann!!

Her er det 30 dager igjen idag! Jeg har så smått begynt nedtelling. Bagen er delvis pakket og sengen er satt opp... :)

Storebror her kom 2 dager før termin så jeg frykter jeg blir rimelig stresset om jeg skal gå noe mange dager over... Ikke lenge til jul heller...

En liten tanke ellers: Virker som at mange er innstilt på å få før termin og at mange vet at de får jente?? (bare litt tankeutspill fra meg... *ler*)

Skrevet

Jeg som har flest dager igjen ser jeg, 36 her:)

Skrevet

13 dager igjen.. Og han kan bare våge å komme på overtid... Iallefall siden han har planlagt å komme med stumpen først :(

Skrevet

20 dager igjen, og jeg begynte så vidt å pakke bagen i går....

Er veldig lei av våkenetter nå, så hun må gjerne komme snart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...