Gå til innhold

Huff,disse ukene...trenger hjelp av de lærde!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer liksom aldri å få skikkelig kontroll på disse ukene,-når man leser om kvinner som er 4+5 uker på vei,som finner ut at de er gravide i uke 5+4,de ulike symptomene de har, og når de skal på ul i uke 7+8 etc.....er det fostrets aldere eller er det ukene som er gått gra første dag i siste mens???

 

Det er snart 6 fullgåtte uker siden siste mens, som innebærer at dersom jeg er gravid,er fosteret snart 4 fullgåtte uker. Har testet meg,men alle viser negativ,mulig det er for tidlig,får bare vente å se om tanten kommer

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg trodde en test ville slå ut positivt nå.... men det er jo håp så lenge ikke tanta kommer... vil bare ønske deg lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man regner alltid datoen fra første dag i siste mens. Verken fastlegene, jordmødre eller føden bruker fosterets alder.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du er 4 uker på vei og tester fortsatt neg? Jeg trodde ikke det gikk an? Er det fortidlig å gå til legen for en sjekk(boldprøve el lign)?

 

Jeg testet neg i går, men er nok bare en dag over tiden med tanke på ventet menstrasjon...likevel: her lest at mange tester pos allerede 10 dager etter befruktning? Er dette bare tull, det da? Eller er vi faktisk så forskjellige! Jeg ville hvertfall ikke klart å ventet så lenge...uten å vite "sikkert". Ja, hvis ikke jeg har fått mensen innen søndag, så kjøper jeg ny test..

 

Lykke til hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positiv etter det jeg trodde var tidlig i min femte uke. Da jeg kom på ultralyd nå, da jeg var 6+5 så var gullet bare 3mm langt, så jeg er antagelig bare 5 uker på vei nå.. da må jeg ha testet positivt allerede i fosterets første uke(?).. syns dette er veeeldig rart, menmen.. kan jo være at den ikke vokser så raskt som normalt da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gamle mor sier hun fikk en haug av negative tester lenge etter at min bror kom inn i magen. Men det er 20 år siden. antar testene er kommet lengre siden da.... Ta med en urinprøve til legen.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...