Snooopi Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg får nedregulering i sprøyte 1 gang pr dag, og nr 2 sprøyte er satt. Jeg regner med uttak 20.november og baby i augut ) Gleder meg kjempemasse, for det må jo lykkes denne gangen!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Så flott snooopi ) Ønsker deg lykke til med prosjekt sommerbaby ! Klem fra
Emma*den lykkelige venter Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Gratulerer, endelig igang igjen:-) Lurte på om du ville si litt om medisinene du bruker nå? Og hvor lenge du skal bruke de? Høres ut som du har kortregime Lykke til )
Lilly 79 Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hurra snooopi!:-) Jeg krysser fingrene for deg, nå er det jaggu din tur!!:-) -Og min!:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Hei du.. så bra at du er igang.. jeg krysser alt for deg og denne gangen lykkes du ))))
Brumm Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Ønsker deg all lykke nå, er virkelig din tur nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir masse sommerbabyer nå!!!! Masse klemmer
Snooopi Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2007 Takk jenter, dere er herlige! Jeg får suprefact 0,5 som nedregluring (sprøyte) isteden for den sure sprayen. Når jeg har gått på den i 14 dager og har hatt blødning starter jeg opp med menopur 450 IE (ganske heftig dose) og nedregulerer videre med 0,2 suprefact. Når jeg har gått på menopur en ukes tid skal jeg til scanning, så blir det forhåpentligvis uttak den 20.november, binyrebarkhormon for å dempe immunforsvaret mitt så jeg ikke støter lille spire fra meg og progresteron stikkpiller. Og ikke minst - jeg blir gravid denne gangen og får baby i august )
Snooopi Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2007 Glemte å si at dette er lang benhandling. Når det er kort er det ingen nedregulering, men rett på medisinene på dag 2.
lita78ღ Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Nå er jeg helt sikker på at du vil lykkes Snooopi!!!! Masse lykke til! Klem PS: Har sett bildet av deg på facebook-siden til vår "venninne" Artig å få et fjes på deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå