Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får nedregulering i sprøyte 1 gang pr dag, og nr 2 sprøyte er satt. Jeg regner med uttak 20.november og baby i augut :o)

Gleder meg kjempemasse, for det må jo lykkes denne gangen!

Fortsetter under...

Skrevet

Så flott snooopi :o)

Ønsker deg lykke til med prosjekt sommerbaby !

Klem fra

Skrevet

Gratulerer, endelig igang igjen:-)

Lurte på om du ville si litt om medisinene du bruker nå? Og hvor lenge du skal bruke de?

Høres ut som du har kortregime

Lykke til :o)

Skrevet

Hurra snooopi!:-)

Jeg krysser fingrene for deg, nå er det jaggu din tur!!:-)

-Og min!:-)

Skrevet

Hei du.. så bra at du er igang.. jeg krysser alt for deg og denne gangen lykkes du :o))))

Annonse

Skrevet

Ønsker deg all lykke nå, er virkelig din tur nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir masse sommerbabyer nå!!!!

Masse klemmer

Skrevet

Takk jenter, dere er herlige!

Jeg får suprefact 0,5 som nedregluring (sprøyte) isteden for den sure sprayen. Når jeg har gått på den i 14 dager og har hatt blødning starter jeg opp med menopur 450 IE (ganske heftig dose) og nedregulerer videre med 0,2 suprefact. Når jeg har gått på menopur en ukes tid skal jeg til scanning, så blir det forhåpentligvis uttak den 20.november, binyrebarkhormon for å dempe immunforsvaret mitt så jeg ikke støter lille spire fra meg og progresteron stikkpiller.

Og ikke minst - jeg blir gravid denne gangen og får baby i august :o)

Skrevet

Glemte å si at dette er lang benhandling. Når det er kort er det ingen nedregulering, men rett på medisinene på dag 2.

Skrevet

Nå er jeg helt sikker på at du vil lykkes Snooopi!!!! Masse lykke til!

Klem

PS: Har sett bildet av deg på facebook-siden til vår "venninne" Artig å få et fjes på deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...