eggstokk Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Var å kikket på vogn idag, og fikk god hjelp i butikken. Etter endel sammenligninger med Emmaljunga, Brio, Easywalker, Teutonia og Stokke, falt jeg for OTH UJ. Likte også godt utseende på vogna. Noen som har negative/positive opplevelser med denne vogna?
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg vurderer også OTH, men har hørt at mange babyer vokser utav bagen når de er 4 mnd gamle, og da føles det for tidlig å legge dem i en forovervent sportsdel som ikke engang er helt flat.
LegallyBlond Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Hadde den fra gutten min var 10 mnd, da var den helt super. Ville ikke hatt den som eneste babyvogn. Bagen er blitt noe større på 07-modellen, men mine lange barn hadde nok vokst utav rundt 6-7 mnd alder likevel. Synes det er for tidlig å kun kunne ha dem forovervendt og at det ikke er helt flat liggestilling. Går greit i perioder, som på en shoppingtur o.l men ikke at de alltid må ligge sånn. Ville enten startet med en vogn med stor bag og der man kan ha barnet vendt begge veier i sportsvogndelen, og heller byttet den ut i en OTH når barnet nærmer seg året. Eller kjøpt OTH nå og brukt den som bagvogn, kjøpt en brukt sportsvogn (kan godt velge en stabil firhjuling, gjør ikke noe om den er litt stor og tung for du kan jo fremdeles bruke oth på shopping o.l) som har full liggestilling og kan brukes vendt mot deg i perioden fra barnet er vokst ut av bagen og fram til det nærmer seg året. Deretter kan den brukte sportsvognen brukes som sovevogn hjemme eller i bhg, mens du tar i bruk oth som hovedvogn igjen =)
d 76, juli 06 & des 07 Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har OTH UJ som eneste vogn, og har hatt det helt siden Marcus ble født. Er kjempefornøyd. Brukte bag'en i ca 6mnd. Gikk helt fint å gå over til sportsvogndelen da, og jeg brukte vognen hver dag på trilletur. Syntes jeg hadde god oversikt over baby'n gjennom titteluka i kalesjen, selv om han lå framovervendt i sportsvogndelen. Skal også bruke vogna til baby'n som kommer på januar, men har solgt den gamle bag'en, og har bestilt ny 2007 mod. Den har større kalesje og virker lunere enn gamlere utgaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå