Gå til innhold

Merkelapper til lekekasser. Noen kreative sjeler her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha noen fin fine lapper å sette på lekekassene til lillewirre. Har bygget og svettet i en time i kveld for å bygge sammen hylla til dem.. Ikea og jeg er ikke alltid like gode venner;o)

Også tenkte jeg at det ville være lurt å lage lapper, mes til meg selv der det sto Luer, votter, skjerf, sko, leker, bamser, klosser etc..

Noen forslag til hvor jeg får tak i det? Event hvordan jeg skal gjøre det.?

Skrevet

finn søte bilder på nettet.

lue på luekassen osv,da er det også lettere den dagen barna begynner å hjelpe selv

Skrevet

skriv lappene på pc - print og lim på kassene med kontaktpapir eller ta bilder av et skjerf, lue votter osv og fest på samme måte

Skrevet

Du kan jo tegne de forskjellige tingene da.. Da er det mye lettere for lillewirre også :)

Skrevet

Du kan jo scrappe lapper da, kjøpe litt stilige ark, skrive eller stemple på bokstaver og så ta litt klistremerker e.l...! Eller ta bilde av innholdet, f.eks. et vottepar, et skopar osv og lime på, det er litt annerledes og tøft :-)

Skrevet

Hva med å lime bilde av lekene som skal være i? Da blir det jo lettere for barnet å rydde og :o)

Bilde av duplo, bilde av togbane, bilde av dukker, bilde av bamser...

Skrevet

hvis jeg skal bruke bilder, som jeg synes var smart.. må jeg ha sånn lamineringsdingsmaskin da? Og sånn dobbelsidigteip?

Hva koster sånn lamin....? Jeg sliter litt økonomisk denne måneden ( se innlegg fra før i dag). Går det ann å betale på f.eks panduro for at de skal gjøre det?

Skrevet

funker like godt med kontaktpapir rett på boksen. bare passe på at det er rent og tørt

Skrevet

Du kan bruke kontaktpapir - tror det er det det heter. En gjennomsiktig sak med lim på den ene siden. Selges sikkert i bokhandel eller hobbybutikk.

Skrevet

mmm... hva er kontaktpapir og hvor får jeg tak i det? Er ikke så flink til sånt jeg...

Skrevet

tror du får billig på claesohlson o.l

er blank,vanntett film med lim bakpå. blir helt tett.

Skrevet

Kontaktpapir er veldig dyrt det og, i allefall hvis du skal kjøpe en hel rull. Hvis du er "kjempefattig" akkurat nå, kan du klippe ut bilder fra reklamekataloger som passer, klippe til en brødpose over og lime på med tape. Dette vil ikke holde evig selvfølgelig, men en stund i allefall, til en gang du har masse penger å avse :o) Da anbefaler jeg å kjøpe lamineringsmaskin feks på Binders. :o)

Skrevet

Ta foto og bruk lamineringsmaskin eller kontaktpapir.

De har det sikkert på bokhandler eller clas ohlson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...