Gå til innhold

er typen min homo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en smule forvirret og trenger råd og hjelp.sambo hadde ved et uhell ,glemt å lukke mailen sin og jeg kunne ikke dy meg for å se på noen av mailene.var nok ufint av meg,men jeg ble overrasket over hva jeg så.som sikkert mange andre menn så er han medlem av noe som heter "adult friend finder"(sexside),og jeg hadde selvfølgelig tenkt at der lå der mailer fra damer el. noe .men nei,der var det bare mail fra menn som matchet hans søk.??! er han homo? hva skal jeg gjør?kom meg inn på hans profil og der sto det at han søkte menn for "other activities"????kan noen hjelpe meg??dette er helt forferdelig,....... hadde han søkt venner/kompiser så hadde han vel ikke brukt denne siden??

Skrevet

Dette hørtes veldig merkelig ut ja. Men dersom dere har et ok sexliv ville jeg nok gått utifra at han "bare" er biseksuell..

Skrevet

Jeg tenner på tanken om jentesex, men kunne aldri tenkt meg å ha det, er liksom noe ved det ulovlige og utenkelige som pirrer. Men jeg er ikke lesbisk, jeg er heller ikke bifil. Jeg har fått tilbud om jentesex, men det byr meg i mot å skulle sette fantasien ut i livet.

Kanskje er det på det planet din mann er?

Eller så kan han være bifil. Da skal du være fornøyd så lenge han lever det ut på nettet og i fantasien. Men om han er utro, er det klinkende likegyldig om han er det med en mann eller en kvinne, spør du meg. Utro er utro uansett. Men en fantasi må han få lov å ha.

Jeg har vært sammen med en mann som var homofil. I begynnelsen hadde vi faktisk et godt sexliv. Men det tapte seg fort og sexen ble en plikt vi hadde to ganger i året omtrent. Og da måtte han alltid lenge på do først. Med det jeg vet i dag går jeg ut fra at han gikk på do for å onanere mens han fantaserte om gutter, for i det hele tatt å klare å gjennomføre et samleie med meg. Og så kom han til meg og da var det hele fort gjort. Han sluttet å kysse meg på munnen, var bare dersom jeg ba han om det, da gjorde han det veldig raskt, slik man kan kysse en venn på munnen. Og han tok aldri på puppene mine. Han var mer som en venn enn kjæreste. Er det slik med mannen din, kan du begynne å lure på om han er homo. Min eks har mange homofile i familien sin, det var slik jeg forsto hva som "feilte" han.

Vel, kan bare si lykke til.

Skrevet

takker for svar.sexen våres er god,men det har blitt litt vel mye av at han bare spør om jeg vil suge han eller så vil han helst bare ta meg bak når vi har sex.han kysser meg gjerne et par ganger i uken og vi ligger omtrent aldri å kliner lenger.det er som regel alltid jeg som kysser han.selvfølgelig kan ikke et forhold være like hett som de første årene,men alikevel skal man da omtrent slutte å kysse etter 5 år? men han er i motsetning til din eks.flink til å kose med puppene mine.jeg mistenker at han er bifil og jeg syns det er greit at hen lever det ut i fantasier når han runker men ikke at han tenker på gutter når han har sex med meg.men om det er bare fantasier han har,det vet jeg jo ikke.når han kom hjem fra jobb i går,så måtte jeg konfrontere han med det og ble loddrett kjelt ut.han blånekter på det jeg leste i mailen og påstår at han ikke har opprettet en profil der han søker menn.men jeg vet hva jeg så og leste!jeg spurte han helt rolig om han tenner på menn og fikk til svar at jeg var en fitte,..osv.hvist han ikke hadde disse fantasiene,ville han ikke bare ledd av meg da når jeg spurte han om dette? og sagt at det har jeg ikke? jeg tror ikke jeg tør å ta det opp med han igjen.han kan bli ganske gal og knuse ting og gå på angrep fysisk på meg (som har skjedd noen ganger tidligere)skal jeg bare vente og se hva som skjer?vi har også en fantastisk herlig jente på 1 1/2 år sammen,.......

Skrevet

Igjen; din type er klin lik min eks. Han kunne også bli rasende sint for bagateller og knuse ting. Han gikk flere ganger løs på datteren vår når ho var lita, og han gikk noen ganger løs på meg. Han var også slik at dersom jeg konfronterte han med ting som traff rett på spikeren, så fikk han slike raseriutbrudd og kalte meg for fitte og hore og sa at jeg var gal og burde vært innesperret. Han truet sågar med å få meg innesperret.

Det er klart at eksen min, som er homofil, men måtte leve som hetero, hadde masse innestengt aggresjon som han rettet mot meg og datteren vår. Han tok meg på puppene i begynnelsen, men jeg kan ikke huske når han slutta med det. Jeg konfronterte han aldri med hans legning, jeg skjønte det ikke før jeg hadde kommet meg vekk. Jeg hadde jo mine mistanker. Da jeg endelig forsto det falt brikkene på plass og jeg kunne legge sammen mange små ting som bare pekte i en retning. Det er nå fem år siden jeg kom meg vekk, men eksen min lever enda alene. Han har få venner, og de han har er noen gutter som er halvparten så gamle som han selv. Jeg vet at han er mye på nettet, men hva han gjør der, vet jeg ikke. Han har alltid vært lite sosial av seg, og han hadde en anstrengt måte å omgåes folk på. Han hadde også problemer med å begrense seg når det gjaldt alkohol. Han drakk ikke så ofte, men når han drakk, hadde han ingen grenser. Og da kom aggresjonen for fullt. Og så HATET han homser.... Det var så ille at jeg måtte si fra at han måtte slutte å snakke stygt om homser, for tenk om et av barna våre var homofile, hva ville de føle da.

Når jeg leser det du skriver, får jeg lyst til å si til deg at du må komme deg vekk for dette blir aldri bedre. Men det er litt skummelt å skulle si noe så bastant. Jeg ble hos han i 14 år, det ble bare verre og verre. Jeg konfronterte han mange ganger med hans følelseskulde, men det ble ikke bedre. Han kunne ta seg sammen i korte perioder, for å få fred for maset mitt som han sa, men så var det på'n igjen. Jeg skulle gått for lenge siden, ikke minst for barnas del. Min datter var så glad at hun jublet da hun hørte at vi skulle skilles...

Skrevet

Samme anonyme som de to foregående ;-)

Leste innlegget ditt igjen og ville bare si en ting til. Min eks ble også slik at han ville at jeg skulle suge han, og da fikk han gjerne en litt voldelig tendens. Han kunne ta tak i håret mitt i bakhodet og tvinge seg hardt inn så jeg brakk meg. Han ville også bare ta meg bakfra, og da helst i anus. Det foregikk også hardt, og litt brutalt.

Kjenner du igjen noe av dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...