Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 skal kjøpe barnevogn imorgen, . har vel ikke tenkt å bruke mer enn rundt 3000kr, får jg kjøpt en ny vogn til denne prisen og er det noen vogn dere vil anbefale??
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 tror nesten jeg ville valgt barnevognhuset rudo..hvis du bor i nærheten av oslo? de er mye rimeligere enn babyshop.. hva slags vogn har du tenkt deg? vi har troller og er kjempe fornøyd. rudo selger dette merket. de har også nettbutikk. rudo.no
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 vet ikke hva slags vogn, en i denne prisklassen ihvertfall=) bor i lørenskog nær strømmen,er det rudo i nærheten?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Barnevognhuset Rudo Strømmsveien 43-45 2010 Strømmen Tlf: 63 80 69 00 Fax. 63 80 69 00 Mail: [email protected]
Gjest Ut på tur Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Det er uansett lurt å kikke litt tror jeg, tenke godt gjennom hva slags egenskaper du ønsker deg. Vi har kjøpt simo duo for å få en stor bag med plass til et stort barn + mye polstring nå til vinteren. Men det er en tung vogn og en tung bag som er tung å bære opp i etasjene om du ikke bor på bakkenivå. Jeg er likevel glad for jeg kjøpte den vognen nå som det begynner å bli kaldt og veslejenta beggynner å bli større.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Hvis du ikke vil bruke mer enn 3000 kr kan det være lurt å se litt på finn.no. Masse fine vogner der som er pent brukt. Jeg kjøpte vogna vår på Skeidar, babyshop her var mye dyrere på akkurat samme vogna! Jeg har en simo kombi, men har allerede tatt ut bagen på vogna, og Halvor er snart 5 mnder gammel. Hadde jeg fått valget på nytt hadde jeg tatt duovogn, eller en tetunia mistral med softbag tror jeg.. Lykke til med valg i den store barnevognjungelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå