Gå til innhold

Dere som venter nummer 4....eventuelt 5 eller 6:-)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst på nummer 4, men avogtil kommer usikkerheten. Sambo ville i utgangspunktet ikke ha flere (noe jeg vart kjempe lei meg for)

Nå har han derimot forandret mening......og jeg merker jeg blir usikker.

vi har et godt forhold, men er jo slitsomt til tider med en baby i huset. Lite søvn gjør jo sitt. Og det igjen vil jo gå utover de eldre søskenene.

Mangen men.......men er jo mye positivt da:-)

Uff, vanskelig dette. Samtidig litt skummelt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :-)

 

Vi prøver på nr,5, har hatt 3 Sa på under 1 år, men håper det sitter snart!

Vi har 4 barn sammen, på mellom12 og 2 år og synes at det er kjempekoselig med mange barn! :-)

 

Her var også mannen min først ferdig etter 4 barn, men så ombestemte han seg og vi har prøvd på nr. 5 i ca 1 år nå!

Vi gleder oss til jeg blir gravid igjen og får et barn til!

 

Vet faktisk ikke om det er stopp ved nr. 5 heller, men ettersom at vi denne gangen har strevd mye mer med å bli gravid så er vi nok fornøyde med 5 barn, men blir jeg gravid igjen så er det også velkomment! :-)

 

Man kan ikke angre på de barna man har fått, men man kan angre på de men ikke valgte å få!

 

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 4. Men jeg har mistet et barn da. vet ikke om jeg hadde blitt gravid på ny ellers... Så jeg er vel kanskje ikke til hjelp da! Kusinen min venter nr 4. De har alltid ønsket seg 4 barn! Dere må finne ut hva dere vil! Tror 4 barn er kjekt jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heisann !

 

Jeg er snart 27 år og venter nr 4 som ikke er planlagt.

Mannen min ville bare ha 2 barn, men ettersom jeg hadde ett savn etter

barn nr 3 så kunne han strekke seg til 3.

 

Men da var det stopp. Det var for såvidt greit, ettersom jeg er mye alene med 3 barn når mannen er på supplybåt.

 

Mannen sier han ikke helt kan glede seg at vi får ett barn til, men jeg håper det snur om senere tid når jeg får litt mage, og han får se barnet på

UL...

 

Jeg som måtte velge å beholde eller ikke beholde, men orket ikke tanken på abort, beholde 3 barn og ta bort nr 4.... nei det ville jeg ikke.

 

Vet jeg ville angret så veldig i senere tid....

 

 

Men nå Gleder iallefall jeg meg, til å få en liten gutt eller jente til.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og venter nummer fire. Har tre gutter fra før. Jeg er selv enebarn og har alltid ønsket meg en storfamilie;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 29 og venter nr 7. enebarn selv, stortrives med mange barn. det er selvsagt mye å gjøre, men jeg gledet meg veldig til kanskje å bli gravid med denne, siden jeg tok ut spiralen i juli.

nå etter at jeg ble gravid har ting blitt litt tyngre enn jeg hadde trodd. jeg er mye dårlig, sliter med husarbeid, veldig styr med å lage mat, siden jeg brekker meg av luktene, og mannen er ikke så positiv. vi har vel på en måte blitt litt usikker på om vi har tatt oss vann over hodet.

i dag har jeg sett babyen på ul, 8 uker på vei. var deilig å se det lille hjertet, ogjeg syns jeg fikk litt roen. tror vi må ta tiden til hjelp, og når babyen kommer vet jeg jo at alle sorger er glemt, og et nytt lite vidunder får bli en del av familien vår.

skjønner at det er en stor avgjørelse å ta. for min del blir dette definitivt den siste, og jeg angrer ikke på at jeg ble gravid, mn det er jo noe man skal enke nøye gjennom:) lykke til med avgjørelsen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til hovedinnlegger:

Dette innlegget var som jeg skulle ha skrevet det! Vi tenker fram og tilbake og har lyst på en til, men vet ikke om vi skal gå for det. Varierer fra dag til dag nesten... Hvor gamle er barna deres? Våre er 9, 7 og 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...