Gå til innhold

Jeg gir snart opp!!!

Anbefalte innlegg

har kastet opp iallefall 7 ganger per dag i 2,5 uke nå. er konstant kvalm og spyr og spyr. Jeg vet sannelig ikke om det er verdt dette mere. er sliten og lei!! har prøvd sea band - hjelper ikke, og ja alle gode kjerringråd. Ingenting fungerer for meg. Har ikke legetime før om 14 dager, vet ikke hvordan jeg skal komme meg videre igjennom dette på!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10720594-jeg-gir-snart-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg! Jeg vet akkurat hvordan du har det - man blir så sliten at absolutt alle gjøremål virker uoverkommerlig! Jeg har selv vært langt nede pga. kvalme, og ønsket meg bort fra jordens overflate... Jeg har likevel fått en LITT bedre hverdag etter at jeg fikk homøopatisk hjelp for fire dager siden. Etter et lengre "intervju" fikk jeg tildelt små piller som inneholder planteekstrakter som skal være energi-givende. Jeg var i utgangspunktet skeptisk, men ville ikke la noe være uprøvd (alternativet mitt der og da var å få utført abort så fort som mulig, for å bli kvitt de enorme kvalmefornemmelsene). Overraskelsen var derfor stor da jeg etter en halv dag merka bedring, og faktisk klarte å ta til meg litt næring!

Siden da har jeg tatt pillene mine jevnlig, og selv om kvalmen ikke er borte og jeg ikke akkurat sprudler av energi, så har jeg kommet meg ut av senga. Jeg klarer å utføre små huslige sysler og å være sammen med barna mine - men å begynne på jobb igjen må jeg nok vente med.

Jeg vil råde deg til å ta kontakt med homøopat så fort som mulig, eller aller helst la mannen din gjøre det for deg (du er trolig for nedstemt og sliten til å orke selv). Bor du langt unna, kan pillene sendes per post.

Lykke til, kjære deg!!! la meg få høre hvordan det går!

Klem

Det har skjedd et mirakel de siste dagene:) jeg spyr ikke så mye. ER kvalm, men klarer å holde det i sjakk med loff med servelat. nydelig, en ny verden... Men er jo ikke borte.. Skal sjekke ut det du tipset meg om!! Takk:-) Alle råd er gullende verdt for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...