Gå til innhold

Storesøster vet ikke, men tror hun aner hva som er på gang...


Lille Blåbær

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 9 og min datter på 7 år spør stadig om jeg har baby i magen... magen har blitt betraktelig mye større. Hun har tegnet tegninger hvor jeg triller en baby i vogn. Har bestemt oss for å fortelle henne og broren etter jeg har vært hos legen på torsdag... hvis alt ser fint ut der. Noen andre som har opplevd noe lignende med eldre søsken? Jobben har allerede gjennomskuet meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, har du vært på ultralyd! Tvillinger eller fler?!?!???

For hvis du bare har en baby i magen så vil ikke livmoren vokse seg fram over skambenet før 12 uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg venter nr.2 og har masse mage allerede, klarer ikke skjule den uansett klær. Jeg er i uke 12 og må bruke mamma bukser.

 

Til anonym:

Ja livmora vokser ikke ut av skambeinet før uke 12, men det er mange som få mage før det, dette fordi livmora er større når man får nr. 2,3,4,5 osv + at tarmene blir skjøvet opp + oppblåsthet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg er snart 27 år og venter barn nr 4 :)

 

Ungene var helt ville da jeg fortalte det.

Jenta mi på 7,5 år sa ; jeg visste det

guttungen på 4,5 år sa: nei det går ikke an mamma, lillesøster sitter jo der

i vognen. (hun er nå 19 mnd).

Forklarte at mamma hadde ny baby i magen, men guttungen stod på sitt

at det ikke gikk an å ha ny baby, om lille søsteren skulle inn igjen i magen... hihi

 

Flere har sett det på meg før jeg offentligjorde graviditeten, jeg fikk en spesiell gange mente dem... kan være bekkenløsningen som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...