Gå til innhold

Spørsmål om TFK Joggster twist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang er hardbagen inni? Hva er lurt å bruke i den om vinteren? Går det an å legge ned sportsdelen og bruke den for en 4 mnd gammel baby? (Har stoor baby, og regner med at hardbag uansett vil bli for liten før baby er 6 mnd..). Kan man da ha en voksipose inni sportsdelen? hva anbefaler dere som har erfaring med denne vogna? takk for svar !! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vognen selv, men leste en link inne på nybaktmamma.com der de hadde målt bagene på de ulike vognene. Oppgitt lengde på tfk bagen er 80 cm, men den ble målt til 85 cm. Om jeg husker riktig var to stk som målte for å dobbeltsjekke, og den var 85. Så da burde du ha plass lenge selv om babyen er stor.

Du kan ha pose i den, men i bagdelen synes jeg det går like bra å bruke lammeskinn i bunn og ha dyne + tepper etter hvor kaldt det er.

Så vidt jeg vet kan sportsvogndelen legges neste helt flat. Går an å kjøpe softbag og en sånn plate til ryggen på tfk-vognene, men vet ikke så mye om dette, kanskje andre kan svare på det. Om det stemmer så kan du sikkert uansett bruke den platen/innlegget og voksipose.

Jeg bruker selv voksipose i phil and teds vogna vår til gutten min på 4,5 mnd, og foretrekker å ha den på nest nederste innstilling, dvs ikke helt flat. Når den er helt flat heller hodet hans så nedover selv i små oppoverbakker. Han ligger veldig godt i den, og har ikke noen "knekk" i kroppen når han sover, ligger bare litt på skrå.

Til tfk kan du kjøpe fottrekk også, da blir vogna enda litt lunere.

Går sikkert fint å ha 4 mnd gammel baby i sportsdelen, men ville foretrukket bag om det gikk, siden den også er lunere. Ville prøvd ungen oppi bagen og sett jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...