Gå til innhold

Libero eller Pampers???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter min lille i desember og lurer på hvilke bleier jeg skal bruke... hmmm, hva er best og hvorfor? Før (flere år siden) tenkte jeg alltid at jeg skulle bruke pampers men nå ser jeg at libero har fått ganske bra...

Fortsetter under...

Skrevet

libero er bra helt til du skal begynne med up&go. min er 10 mnd gammel, brukte libero helt til hun ble 7-8. fant ut at libero up&go er ikke bra. dårlig sugeevne, er klumpete og ungen min våknet alltid flere ganger om natten fordi pyjamas var blaut. libero er bra så lenge det er ikke er up&go. da anbefaler jeg at du skal bruke pampers.

Skrevet

Brukte Libero til min første(ein gutt), og prøvde det til nr to(ei jente) og.Men då måtte vi berre bytte til Pampers pga Libero lak som ei sil...Har høyrt om fleire som har opplevd det samme med jenter.

Skrevet

jeg har jente.. vi har brukt libero hele tiden, har prøvd pampers men likte de ikke.. jenta er nå 15 mnd å bruker fortsatt libero... ikke up & go, de er dårlige.. liker de ikke i det hele... men ikke pampers sine up % go heller.. blir bare gris.. så vi bruker teip, og libero... anbefaler på det sterkeste.. kommer til å bruke det på neste også

Skrevet

De første bleiene var libero, gode og fine. Så prøvde vi coop når hun ble litt større, og de funker vel så bra som libero. Billigere - OG miljømerket:) verdt å forsøke kanskje?

Skrevet

Hei.

Vi fikk en jente forrige lørdag og har en gutt (2 år) fra før.

Har vekslet mellom Pampers og Libero ettersom med eldstemann og nå bruker jeg bare Pampers Active fit på han. Den har vi best erfaring med når de tisser og bæsjer mye, holder best synes vi.

På vesla har vi hentet gratis pakkene fra Pampers og Libero, der får du bleie prøver. Grei måte å teste gratis... Også er det kos med en gave til en selv ;-)

Ut fra bleiene nå til vesla, er det egentlig passformen det går mest i.

Og der er størrelsen slik: Libero 1, Pampers New born (1), Libero 2 og Pampers 2.

Du må nok bare prøve deg frem.

PS! Til vanlig (hvis det ikke er spesialtilbud) er Kiwi med bleieavtale billigst på Libero og Rema er billigst på Pampers.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...