snull Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Noen som kan et dikt til verdens beste mormor...? Min mamma , men jenta mi si mormor..
snull Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. oktober 2007 dytter litt i håp om at noen vil hjelpe meg
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Sorry, hadde det derimot vært 'verdens verste' kunne jeg nok kokt sammen noe ;o)
Føken siruppsnipp Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 har et om bestemor om det kan hjelpe BESTEMOR: En bestemor er gode smil så langt som du kan se. En bestemor er full av trøst - hun får deg til å le. En bestemor er et symbol på omtanke og glede. Hun deler alltid med seg selv når hun er til stede. Hun kan fortelle historier fra en svunnen tid. Hun lar deg gynge på sitt fang og alltid er hun blid. En bestemor er et symbol på omtanke og glede. Hun deler alltid med seg selv når hun er til stede
@--->---- Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Synes dette diktet er så fint: Da mødre ble til, var tanken ganske klar. For mødre har noe i seg som ingen andre har. De har en hånd som hjelper, de lytter & forstår. De trøster deg gjerne, og blir når andre går. Derfor har vi mødre, og dersom du spør meg; Den BESTE mamma i verden, det er jo nettopp DEG! kan jo bytte ut mamma med mormor. Har sett dette diktet på både kort til mødre, søstre, brødre, venninner osv osv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå