Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Har så lyst å glede meg til å kunne sette et barn til verden. Er i uke 7, men tørr ikke å glede meg for mye. Så redd for sa. Va mye dårligere i forige uke, denne uken er jeg i ganske fin form. Er det normalt? Håper alt går bra..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Skjønner godt hvordan du har det fordi jeg hadde det helt likt. (Jeg er bare på besøk fra 2. trimester). Det er helt normalt, og det som hjalp meg utrolig mye var å gå på en privat tidlig ultralyd i uke 10. Da så man den lille og hjertet som banket. Helt utrolig - og jeg fikk en helt annen innstilling etterpå. Det hjalp også å fortelle det til andre fordi deres entusiasme smittet over på meg. Lykke til. Alt går som regel bra.
ie28 Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg vet akkurat hvordan du har det - føler det på samme viset. Skal ringe jordmor snart og få time. Er 6+4. Tror jeg blir litt mer trygg på at dette blir å gå bra da - vil jo ikke glede meg for mye for tidlig. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå