Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

får energi av denne sprayen? Vid mitt førre ivf i april fick jag inga negative bivirkninger førutom litt hodepine. Istellet hade jag en masse energi, klarte ikke og sitte still, blev pratsjuk hade en masse lust att jobba. Etter negativ test har jag ettervert blitt trøtt og giddeløs igen. Nå har jag gått på spray i en uke og nu børjar det komme tillbake igen. Har ikke lust att gå fra jobben min, pysslar hele tia med noe. Kan det vare noe i denne sprayen som fattas mig till vanlig? Noen andre som blir litt som mig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner dette litt igjen fra mine tidligere forsøk. Syntes ikke sprayen var noe problem og levde og trente som normalt med mye overskudd. Mulig det handler om at sprayen virker indirekte inn på psyken - at vissheten om at man kaaaaanskje blir gravid snart får hormonene til å sprette og livslysten kommer tilbake.

Lykke til!

:-)

Skrevet

Tack før svar snøfilla. Det kan vara psyket som spelar en ett spratt, men min fastlege sa igår att en bivirkning kan vara nervositet, og jag tror att min bivirkning då blir rastløshet. Det er nog derfør jag har svårt att sitta still.

Skrevet

Jeg har veldig pms , så jeg blir bare koselig og "normal" av sprayen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...