chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Fått mail fra dem nå, virker lovende og greit det altså men....?? Noen med erfaring derfra?
mia76 Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har! Jeg var der da vi hadde vårt søskenforsøk. Jeg har en gutt som jeg fått med hjelp av IVF ( jeg har endometriose). Han blev til på Haugesund sykehus og da jobbet Dr. Hausken der. Fikk fikk det til på første forsøket så da vi skulle ha vårt søskenforsøk dro jeg rett till klinikk Hausken. Jeg syns Dr. Hausken er så utroligt flink og sier rett ut hva han mener og tenker. På klinikken blev vi møtt av snille folk som svarte på alle spørsmål og tok vare på oss på den beste måten. Også denne gangen klaffet det på førsta forsøket og jeg fikk en lillebror til gutten min nå i september. Jeg er så takknemlig for mine to barn og takker Dr. Hausken og de andre for hjelpen! Masse lykke til til deg!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hei Mia og tusen takk for svar. Jeg har snakket med dem og fått oss time den 15/11... det er jo bare tre uker til=) Hehe.... da får vi sjekket spermier og viss resultatet er dårlig for vi med resepter og alt vi skal hjem klar til oppstart... kan allerede skje i julen dette=) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.. endelig!!!=)
plums Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 les også innlegget til Brumm lenger ned: "tenk at JEG har fått ut mange egg"
Brumm Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Jeg bidrar til å dele all min info. Har skrevet mye pos om Hausken her de siste dagene. Av alle forsøkene jeg har hatt i Danmark(trodde jo de var flinke der, ettersom Dr.Purvis anbefalte det....... Men Purvis har nok en deal med Ciconia......han kjenner jo overlegen der...) At jeg idag har fått satt inn to perfekte egg, er jo helt utrolig, og et godt bevis på at Jon Hausken tenker annerledes enn andre fertilitetsleger. Kommer veldig mange dit fra England også. Ta en prat med han, så skjønner du:o) Klemmer
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2007 Tusen takk brumm=) Vi har fått time der om 3 uker, til å teste sæd-prøve og ha samtale.. Om prøven er dårlig så får vi med alt vi skal til oppstart, om den er bra reiser vi bare hjem=) ÅÅÅÅ som jeg gleder meg=)!!!
allegodetingertre Skrevet 26. oktober 2007 #8 Skrevet 26. oktober 2007 Veldig fornøyd med Hausken jeg også! Dyktige og utrolig hyggelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå