Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Skal ut på byen om en mnd tid. Har begynt å pumpe ut litt, så jeg slipper ta alt rett før. Syns det er forferdelig kjedelig og tidkrevende å pumpe. Har nå 4 avent beholdere med ca 120-140 ml i hver. Er litt usikker på hvor mye som er i et måltid, og lurte på om det var nok? Noen med erfaring?
trollet66 Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Hvor gammelt er barnet??? Snuppa mi på 3 mnd spiser fra 100 til 180ml i et måltid. Hun liker å spise ofte, ca hver 2 time. OM natten sover hun fra 21-22 til 05-06. Det spørs hvor lenge du skal være ute, og hvor mye barnet ditt sover. forventer du å være ute over ca 2 måltider, ville jeg hatt 4 måltider. Planlegger du å drikke en del så er det greit å ha god melk å gi inntil promillen er ute av kroppen.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Hun blir ca 2 mnd, når jeg skal ut. Jeg planlegger å kose meg skikkelig, så vet ikke helt hvor mye alkohol det innebærer:) 120-140 ml er kanskje ikke så alt for galt da? Hvis jeg bare passer på å ha litt i reserve.
trollet66 Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 pass på at du pumper deg når du kommer hjem fra tur på byen, så du ikke får spreng og tette melkeganger på kjøpet!!! Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå