Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hei igjen ; På`n igjen.... Avbrutt første forsøk - gulleggene mine forsvant rett før uttak.... Fikk beskjed om at neste gang skal jeg rett på sprøyter - slipper nesespray med andre ord (jiiippii). Får en annen type sprøytemedisin enn sist (gikk da på Suprecur spray og menopur sprøyter). 14 dg ca på sprøyter og så rett på uttak. Høres jo utrolig ut. Jeg starter ca 4 des på sprøyter og rekker da innsetting før jul (etter planen - men mine planer har jo forskjøvet seg før, så....) Så jeg må spørre dere - noen som har erfaring om dette ? Og til alle sammen uansett : lykke til og tvi-tvi !!!! Måtte vi alle få en liten mirakelbaby som sparker rundt i magen snart...
Brumm Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Hei! Jeg har fler erfaringer med dette. Til sammen har jeg 4forsøk, og 5avbrutte. Mitt problem har vært at jeg ikke har hatt nok egg. Alltid vært mange i begynnelsen, men så faller de fra. Spurte legen i Danmark om jeg kunne droppe spray og gå rett på sprøyter. Ikke noe problem sa han. Var veldig deilig å slippe.... Men da jeg kom til Hausken, sa legen at det var en veldig ugunstig ting for meg å gjøre. Har pco tilstander også. Han sa at mine odds for å lykkes, ville bli lavere om jeg droppet spray. Så denne gangen har jeg brukt spray. Gått på p-piller 3mnd i forkant, slik at det ikke var noen gamle egg inni der. Men jeg har hørt flere som har lykkes med kort regime. Det er ulike grunner til at vi ikke lykkes, så det gjelder for legen å finne riktig ting til deg:o) Lykke til!!!
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Takker deg for hjelp og svar, Brumm !!! Setter stor pris på dette. Jeg hadde ikke mange egg men var 5+kanskje et par til som var synlige før de forsvant igjen... jeg brukte veldig lang tid på nedregulering sist, kanskje dette kan ha noe å si ?? Har ikke fått påvist noen tilstander her ennå, men mannen min hadde dårlige svømmere. De var utrolig nok ganske OK på siste prøve... men det er pga alder + svømmerene vi er prøvere med ICSI. Inntil de evt finner ut noe etter innsetting evt. Blir spennende det, kan jo dukke opp nye ting da.. Igjen ; tusen takk og tvi-tvi-til deg !!! Håper du lykkes hos Hausken - har lest flere gode erfaringer om han her inne. Jeg er selv på Riksen. Fornøyd så langt - hatt gode samtaler med div. leger og er ennå en sann optimist :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Hei Christin ) Jeg har ingen erfaring med kort regime. Vet ikke om du har noen diagnose,men tror kanskje spray er veldig gunstig i forhold til endiometrose. Uansett-regner med at du er damen som vet å spørre på klinikken,om dette er et heldig opplegg for deg og din diagnose. Blir spennende å følge deg fremover )
Emma*den lykkelige venter Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har vært gjennom kortregime og det var SINNSYKT deilig. Deilig å slippe den hærsens forbanna pytonsprayen ;-) Begynte med Puregon på mensdag 2 (tror jeg det var) og Orgalutran ( daglig sprøyte for å forhindre eggløsning) på ca dag 5. Fikk ut like mange egg som før. Fort og greit forsøk, anbefaler det veldig!!!!
Gjest Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Hei igjen - takk for svar Emma* Begynner jo nesten å glede meg, nå :-) Fikk du andre eller "nye" bivirkninger i forhold til langt regime ?
Emma*den lykkelige venter Skrevet 26. oktober 2007 #7 Skrevet 26. oktober 2007 Hei Fikk mer eller mindre de samme plagene som ved ordinært forsøk, men det var jo innenfor en kortere tidsramme, så det var overkommelig. Rakk ikke å bli sendt i grøfta av bivirkninger, for det var over så raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå