*shehasmyheart* Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Kan jeg spør hvordan det forløp....? Hadde dere veldig vondt og blødde mye? (Sikkert vært spurt om før men...) Takknemlig for svar:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Har mistet to ganger. En gang i MA (uke 11) uten smerter og ingen blødninger. Mistet brått alle symptomer og fikk tidlig ul, hvor det ble oppdaget at fosteret hadde vært dødt siden uke 9. En gang i SA (uke 7) med smerter og kraftige blødninger.
*shehasmyheart* Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Veldig leit å høre... Er nok det som skjer med meg nå. Så måtte bare høre litt. For en blir jo litt usikker... Håper det går greit med deg...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Må legge til at det er mange som blør uten å miste også! Spesielt helt i begynnelsen av graviditeten. Hvor langt er du på vei da? Og blør du mye og har mye smerter? Det har jo kommet mange innlegg i dag som beviser at man kan frykte det værste og likevel kan det gå bra
*shehasmyheart* Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 Ja, jeg har lest litt her i dag. Og går heldigvis bra for mange:) Er bare 6 uker på vei. Har blødd i over ett døgn nå. Ikke spesielt vondt. Mensmurring bare egentlig. Blør jevnt på en måte. Men ikke mye. Blør ikke gjennom på noen måte. Huff, dette ble teit skrevet:) Takk for oppmuntringen ihverftall:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Da jeg hadde SA hadde jeg skikkelige kramper. Helt ubeskrivelig vondt faktisk og det blødde som bare det. Nærmest fosset ut... Legg deg ned og ta det rolig, det er jo ikke sikkert dette betyr slutten!! Håper blødningene dine gir seg og at alt går bra med deg videre Sender deg en klem
*shehasmyheart* Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2007 Neida, det kan jo går bra. Skal mest sannsynlig på ul i morra. Det er vanskelig å ta det med ro på dagen når en har en på 16 mnd løpende rundt;) Men hører sofaen roper nå Tusen takk for hjelpen og oppmuntringene:) Klem tilbake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå