Gå til innhold

om det varierer fra dag til dag ang kvalmen??


Gjest

Anbefalte innlegg

har vore litt kvalm de siste dagene, ikke mye men kjent meg kvalm etter mat spesielt og på kvelden..men i dag har jeg ikke merket så mye, kan dette varierer litt?? har noen andre det slik?? dere som bare er litt kvalm og ikke ligger i doskålen da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 5+2, og har vært lite kvalm. Men jeg hadde en runde i går med en del kvalme spredt utover dagen. I dag har jeg ikke kjent noenting;-) Så jeg tror det er vanlig at det varierer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er i 10. uke og har vært og er litt kvalm. Ikke kastet opp, men litt sånn uvel følelse. De dagene jeg har jobbet tidlig, begynner seks, så får jeg gjerne lite søvn. Disse dagene er jeg mer kvalm så på meg varierer det etter hvor sliten jeg er. Nå har jeg ikke jobbet på 2 dager og da er jeg ikke kvalm i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+3 i dag, og har vært på ultralyd i dag (:-0), og alt står bra til! Jippi! Mine symptomer varierer helt utrolig. Av og til har jeg vært helt symptomfri i dagesvis, og tatt det som et veeldig dårlig tegn. Men andre dager kommer kvalmen veltende. Men har ikke spydd.

 

Hørte at man blir spesielt kvalm når en er sliten.Stemmer på meg: etter arbeidstid erdet værst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk:-) ser jeg er et vrak, har mistet 3 ganger og blødde myeeee i helgen, fikk ul og alt fint, men har nok fått en skikkelig støkk kjenner jeg, er jo bare 4 dager siden ul o urolig allerede:-( og har 5 uker til jeg skal inn i 2 trim:-) men skal på ny ul på tirsdag 30.okt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...