Gå til innhold

Har skrevet om dette tidligere, men må bare spørre igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommet noen forandringer siden sist, så jeg spør tilfelle noen har peiling...;o)

for en uke siden fikk jeg en slags kvise på den ene kjønnsleppen. etter et par dager ble den større og den har verk/væske i seg. Den har blitt vondere og vondere. Kan det være en byll/betent hårsekk? Det som har skjedd nå er at det har spredd seg til flere steder, er det vanlig i så fall?? Nå er det gått ut en del væske av seg selv og et skorpelignede sår svir nå... Hva kan dette være? Håper virkelig ikke det er noe alvorlig... HELP!

Skrevet

kviser sprer seg jo ikke....tipper en tur til legen er lurt:)

Skrevet

Men det er ingen kvise, det ble en slags byll, ganske stor også kom den flere steder. akkuart som den er infisert - bakterier har vi jo der nede... Kan det ha kommet bakterier inn når jeg barberer med nedentil?

Ps skal til lege...

Skrevet

auauau høres veldig vondt ut. Jeg har ikke peil egentlig.....

Skrevet

Tak;o) Har også tenkt den tanken. Men dette er lenger frem på kjønnsleppene (sorry detaljer...), men vet vi har mange kjertler der nede, håper bare deter noe sånn....

Skrevet

kreeeeemt....jeg kan da fortelle at jeg for mange år siden hadde en slik cyste. Jævlig vondt!!!! Klarte ikke sitte på jobb engang:( Kom igjen flere ganger også den dritten.

Skrevet

Kan du beskrive hvordan den var? Hvordan det begynte og hvordan du fikk det bort???takk;o)

Skrevet

Vil legge til at de damene som hadde denne cysten kom nesten haltende inn til akutten. Etter at legen skjærte den bort,klarte hun gå normalt igjen ut etterpå...

Skrevet

Det kan være noe sånnt. skal til lege i kveld faktisk, men fikk ikke til hun jeg pleier å gå til, og han her er ikke gynekolog, så jeg får se hva han kan finne ut. men en allmennlege bør vel vite litt om sånn håper jeg?!

Skrevet

Kjære Ralla34!

Kviser sprer seg ikke, det gjør ikke betente hårsekker heller. Det høres ikke ut som betennelse i bartholinske kjertler heller. Ta deg en tur til legen, så får du saken avklart. Skjønner at du synes det er ubehagelig, men sikkert godt når det er gjort.

Hilsen en som jobber i helsevesenet.

Skrevet

hadde time til snitting på gynekologisk avd på ullevål, men plutselig en kveld sprakk den av seg selv. Hadde du kjent lukten hadde du trodd jeg var et vandrende lik som hadde vært innom dynga hehehehe fy fader så grusom lukt skal du lete lenge etter. Var innom sykehuset kun for å sjekke at den var helt tom, og etter det har jeg heldigvis ikke hatt flere. Jeg trodde også det var en kvise til å begynne med. Trodde ikke den var innvendig i det hele tatt.

Skrevet

Men da må jeg ha hatt det lenge, for jeg har hatt samme sex partner i mange år nå... og han meg, tror jeg da... kan man ha det i mange år også få utslag i senere tid!?

Skrevet

Ja, det kan man. Herpesviruset kan ligge latent i kroppen (men i dvale) i mange år, og plutselig blusse opp og gi utbrudd. Da i form av kviselignende "klumper" (sorry..hehe) som først er ømme og tandre, så blir de som kviser -gul prikk/liten byll - og sprekker (svir gjerne) og så blir det skorpe på og så tørker de inn.

Skrevet

kjønnsvorter???

kan vist få det med fast partner, en bakterie alle har, men av og til blir det vist for mye av den (gått HS).

Men ville gått til lege, bare en lege el. lign kan med sikkerhet si hva det er.

Skrevet

Takk for svar jenter! Har vært hos legen og det var en kraftig hudinfekjson. sannsynligvis etter intimbarbering. bakterier har kommet seg inn under huden og blitt betent...Har i hvert fall fått en salve nå så det skla visst bli bra i løpet av noen dager. gleder meg for dette er VONDT!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...