Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Ja da har vi funnet kjærligheten tilbake, etter et smertefullt tap og en grusom uke på sykehus.. Fikk snakket med min kjære og han vil ikke leve uten meg en eneste dag til.. han skjønte hva han hadde hatt når han dro sin vei.. kjærligheten er sterk og vi prøver igjen.. Nå er denne mannen mer klar for giftemål og baby en noen gang, nå er det virkelig han som er super forelsket og i 100 hehe... så nå har vi sendt søknad til porsgrunn og kommer også til å ta privat forsøk så lenge.. er jo fort en 6 til 7 mnd ventetid.. Så blir det vel giftemål også neste år )) Så da endte det godt, og jeg fikk tilbake min kjære, og er lykkelig igjen.. Klemmer fra meg
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Så hyggelig at ting ordner seg! Hele denne prøve å bli gravid dansen kan ta på på et forhold, men all is well that ends well. Så masse lykke til fremover!!!! ) Jeg skal foresten også gifte meg neste år, og satser på en spire i magen når vi sier JA ;o)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Det var koselig å høre Tullemor1 :-) Nå får dere kose dere med mye god mat slik at du får fetet deg opp litt igjen ;-) Selv om dette har vært en hard økt så har det i alle fall ført noe godt med seg. Nå håper jeg at dere får det supert sammen. Klæm
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Så flott da! Håper dere kommer igang raskt! klem fra
optimist.. Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg ville bare gi deg en klem her også jeg:)) Ble såå glad på dine vegne når jeg hørte det i stad:)) Men jeg hadde det på følelsen, så overrasket ble jeg ikke!!! Gleder meg på deres vegne:))))))))) Masse klemmer herfra
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Godt å lese at du har fått tilbake lykken og kjærligheten !!! Masse klemmer til deg. Unner deg alt godt nå !!
lilly01 Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Hej tullemor Får ønske dig lycke till og håper på att ni får det till. Ibland trenger man kanske og få se att greset ikke er grønare......
Høst72 Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Dette var gode nyheter Tullemor. Lykke lykke til videre! Krysser fingre for at dere lykkes neste forsøk!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Glad på dine vegne tullemor ! Klem:O)
Snooopi Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 HURRA! Så vant kjærligheten likevel! Jeg er glad for at han tok til fornuft, selv om han var helt vilt langt ute... Lykke til - med ALT! klem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2007 Tusen tusen takk alle sammen ))))
lita78ღ Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 Så herlige nyheter!! Nå skal du se du er inne i en positiv stim;-)
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 25. oktober 2007 #13 Skrevet 25. oktober 2007 å så glad jeg ble nå..... Var det jeg sa... det er umulig å ikke være glad i deg. krysser fingre for lykkelige resultater fremover... kommer jo ikke til å klare å følge med dere her inne.. hater å ikke ha internett ja..... kjempeglad i deg... klemzer fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. oktober 2007 Hei vennen.. tusen tusen takk.. hvordan går det med deg?? ja det er grusomt at du ikke er på nett lenger.. savner deg veldig, veldig mye!!!!!! Håper alt er bra med dere og at vi snart hører fra deg.. får sende deg noen mld på tlf i stedet )) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå