Gå til innhold

Jeg må være den eneste som ikke føder her inne:( Termin i morgen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

venter og venter jeg også... termin på lørdag, kan godt begynne å skje noe nå!!

vi får prøve alle kjærringrådene vi kan,det kan jo være det skjer noe...

trapper

sterk mat

sex

osv..

og så er det jo fullmåne på fredag, så det er bare å krysse fingrene!!

:)

Annonse

hei , du er ikke alene. Har termin 24 oktober,snart idag. skal til akkupunktur imorgen ons 24 okt og få riefremkallende akupunktur. Bare noen timer til......

Satser på at det er verdt forsøket.

Lykke til allesammen, vi føder nok snart alle som ikke har fått babyen enda!!

Anki nr 3 imagen

Heia!!

Vi har termin i dag begge to!! Jeg får ikke endret nicket, kommer ikke inn på dinside...

Kosa litt i går men har null tegn:(

Lykke til med akupunktur, håper det hjelper!!

Er på overtid jeg også!!! En uke i dag,og INGEN tegn til at lillemainn vil ut!!!

Jeg føler også at ALLE her inne føder før meg......

Kjipt kjipt!!

Jeg er her. Har 5 dager til termin jeg da. Men holder på å bli litt småtullete av å vente. Å ikke vite når dette skal skje, jeg som er kontrollfrik=) Du får jo trøste deg med at det uansett ikke kan være lenge igjen nå da!!!

Heia Beredt!!!!

Hei..hadde termin på søndag... tre dager over nå! Har prøvd det meste av alle kjerringråd. Vært veldig aktiv, sterk mat, kanel.. bringebær kapsler, trapper... to akpkt. timer...sex... men ingen tegn ennå. Så vet ikke om kjerringrådene egentlig fungerer.. tror sex kanskje er det eneste som kan hjelpe noe. men tror det mest naturlig er at den kommer når den er klar. Får bare holde humøret oppe, så komme nok babyene våre snart!!!

lillegutt har enda 7 dager til termin 31 okt, men jeg venter og er helt klar nå ;) hehe

Slimprobb gikk på mandag og har blødd litt i går og i dag... skal til jordmor i morgen tidlig, spent på hva hun har å si.

Er veldig kvalm, skikkelig menssmerter og har vondt i ryggen (nederst)

så håper hun sier jeg er moden altså, er ikke klar for 2 uker overtid altså;) hehe

har ikke prøvd noen kjærringråd, bare sex;) hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...