Gå til innhold

Gravid med nr to!!!

Anbefalte innlegg

I dag ble det endelig bekrefta det vi har hatt mistanke om..

Så nå er det vill jubel i heimen!

Fikk fjerna hormon spiralen 13.september og fikk min første mens to dager etterpå, så nå er jeg 6 uker på vei!

Jeg har en gutt på som blir 4 år i januar fra før, og forloveden min har ei jente somblir 3 i april fra før, men hun bor hos mammaen sin.

Heldigvis har vi henne nesten hver helg og en dag i uka!

Fy faen så glade vi er nå!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10717538-gravid-med-nr-to/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,nå er det stor glede her!

Odin (gutten min) ble helt oppspilt da jeg fortalte att mamma har bebis i magen, han har til og med rota fram noen gamle baby leker han hadde før å sa att dette skulle bebisen ha, for selv var han sto gutt!

Gla han gleder seg, var litt bekymra for om han ville bli sjalu og litt sur i og med att han har hatt meg "for seg selv" hele tiden.

Når du har termin da?

Selv har jeg 24.juni, men jeg skal ha planlagt keisersnitt så det blir vel en litt tidligere dato da regner jeg med!

Annonse

Yepp! Vi har nr to på vei! :) Det blir litt tett her da. Har en på 51/2 mnd nå,,,men nestemann er veldig velkommen :D. Forrige gang var jeg veldig kvalm og også noe gjennom aboslutt hele, men nå er jeg i uke seks, og jeg krysser fingrene. Ikke vært kvalm enda. Hvordan er det med dere og kvalme første, andre svangerskap?

Jeg var kvalm og kastet opp de første 5(!!) mnd med nr.1. Da var jeg student og klarte likevel å komme gjennom studiene. Håpte å slippe det nå med 2eren, men neida, i uke 6 kom kvalmen snikende og denne uka er jeg sykemeldt fordi jeg kaster opp hele tida. Skikkelig pyton! Orker ingenting. Samboeren min må gjøre alt stakkar. Og lillegutt skjønner ikke hvorfor jeg stadig ligger i senga eller på sofaen og ikke orker å leke med ham... Men tross det hele, er kjempefornøyd med å være gravid igjen :)

Håper du slipper kvalmen!!! Lykke til!!!

Ja, har utrolig med energi,godt humør, økt sexlyst (ikke akkurat noe problem fra før for å si det sånn..)

neglene vokser raskere,hovne og ømme pupper!

Ellers ingen ting spesielt enda.

For dere som plages med kvalme, sist jeg gikk gravid var jeg så kvalm att fy f....

Mamma dro med meg til sånn, å gud har glemt hva det heter nå gjen, å fikk akkupunktur mot kvalme i svangerskap.

Gikk en dag til med kvalme å etter det var jeg ikke kvalm en eneste gang under perioden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...