Brumm Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Lester innlegget ditt hvor du skrev til lilly. Er bare så ufattelig og ubeskrivelig leit at det ikke gikk nå heller. Men en ting skal du virkelig ha: Du er jammen TØFF!!!!!!!!!!!!!!!!! Motet har du virkelig oppe og det er beundringsverdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Å jeg skulle så gjerne gitt deg litt av min slimhinne om jeg hadde kunnet:o) Er så rart de ikke finner ut hva du kan gjøre? Hvor holder du til? Kan det ha noe med medisinering å gjøre? Jeg har gått til akupunktur over lenger tid, han har bakgrunn med kinesisk medisin og er veldig dyktig. Min slimhinne har blitt større etter jeg begynte der. Men vet jo ikke om det er grunnen alene. Dette forsøket har jeg brukt en blanding av menopur og puregon. Ønsker deg all lykke og krysser fingre for en tykkere slimhinne neste gang:o) Klemmer
Trondheim 74 Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Tusen takk for innlegget ditt. Det er veldig godt å få støtte her :-) Det begynner å bli veldig frustrerende når de ikke vet hva de skal gjøre. Hadde de bare hatt noen forslag til hva de skal gjøre på neste runde... Men jeg har ikke gitt opp, er klar for å prøve igjen. Må jo det, vil så gjerne lykkes. Jeg har sendt henvendelse til min akupunktør i dag, så jeg regner med at jeg starter med det iløpet av noen dager. Men vet at akupunktøren sier at det beste hadde vært akupunktur i en månde før forsøket, det rekker forhåpentligvis ikke jeg nå. Jeg holder til på St Olavs. Jeg håper at de kanskje kan prøve noen andre medisiner neste gang, for de jeg hadde virket ikke i det hele tatt. Min akupunktur har lang bakgrunn i kinesisk medisin, han driver også med kinesisk urtemedisin. Håper han finner på noe smart. Hvor holder du til? Hadde du samme problemet? Brukte du også progynova før? Har de andre medisinene hjulpet??? Klæmz
Mumrikken :) Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Sender deg en trøsteklem jeg også... Skjønner ikke hvorfor de ikke klarer å finne ut hvorfor slimhinnen ikke reagerer på stimulering! Er livredd for at det sakl skje igjen med meg også når jeg skal igang med fryseforsøk neste mnd.... Du må gi beskjed om du får noe videre svar på hvorfor, så skal jeg gjøre det samme! Klem
Trondheim 74 Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Takk for omtanken :-) Jeg skulle få en tilbakemelding om videre framgang i dag. Men den gang ei... Veldig frustrerende nå! De hadde ikke rukket å ha møte sitt i går, så nå spørs det på om en da en syklus ryker. Jeg håper bare ikke mensen kommer i morgen... Jeg er heldig å har fått en sykepleier å forholde meg til. Hun skal prøve å få legene til å se på saken på mandagen så hvis mensen kommer på søndag eller senere så er det fortsatt ett lite håpe :-/ Jeg vil i gang igjen... Klæmz
Fanny74 Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Heisann! Vil bare sei at eg kjenner meg heilt igjen i det du skriver om. Eg er 33 år og har hatt 2 ivf og 2 fryseforsøk og har hatt tynn slimhinne kvar gang. Det som var rart var at den var tynnest den gangen eg hadde frys med høg dose progynova, kun 5mm, ved frys uten progynova 7mm. Veldig fortvilande og eg opplever at legane ikkje veit så masse om det. Eg går til akupunktør, begynte til 2. forsøket i mai, da var den 8 mm, så ser ut som det har hatt effekt, men då hadde eg jo samtidig fått masse hormon i kroppen. Det er den einaste gangen eg har testa positivt også, men det enda i tidlig SA. Skal i gang med frys nå, og er så redd for å oppleve det du har opplevd, legen har sagt at dei ikkje setter inn under 7mm, og eg føler det nesten ikkje er vits i å sette inn når den bare er 7mm. Eg har lest at wild yam skal være bra for slimhinna, men eg har ikkje testa det sjølv. Håper du kommer igang igjen fort, kjenner så godt fortvilelsen din. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå