Gå til innhold

Vivi og Nina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om disse navnene?

Er det skikkelige navn, eller oppfattes de som kallenavn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vivi og Nina er absolutt skikkelige navn. Nina er jo litt 80-talls og jeg kjenner mange som heter det, men absolutt et fint navn på en liten jente også.

Kjenner en veldig hyggelig Vivi, så liker det navnet veldig godt. Ville valgt det av disse to.

Skrevet

Jeg kjenner en voksen Vivi og hun er veldig merkelig - så jeg liker ikke navnet noe særlig da jeg forbinder det med henne... Kjenner derimot mange hyggelige Nina'er - så stemmer for det :-)

Skrevet

Vivi og Nina oppfatter jeg som skikkelige navn og ikke kallenavn. Det er navn som er lite brukt på små barn nå, men mye på jenter som er voksne nå. Særlig Nina er jo veldig vanlig blant folk som er født på 70-tallet - altså vi som er mødre nå. Jeg tror jeg ville valgt Vivi av disse to. Det er mindre vanlig og et koselig navn.

personlig liker jeg godt Vivian.

Skrevet

Jeg synes begge er skikkelige navn. men jeg ville valgt Nina av de to.

Skrevet

Synes begge er skikkelige navn. Ville nok helst valgt Vivi da Nina er typisk navn på venninner og andre som er født på 70-tallet.

Skrevet

Vivi helt klart. Altfor mange Ninaer. Dessuten er det et av de første ordene i leseboka på skolen vår. V og I er de første bokstavene og det blir jo Vivi... (digresjon)

Skrevet

Kjenner to herlige Vivi-er, unge voksne, men dette er et flott navn som uansett ikke er for mye brukt! Stemmer for Vivi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...