lykketrollet:) Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Datteren min mener det er til søndag, men jeg trodde det er den 31. oktober???
winneboo Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Folk flest "feirer" den siste helga i oktober. De fleste barn jeg har fått på døren har alltid kommet siste helga å ikke siste dagen i oktober. Kanskje litt forskjellig rundt omkring
Lilly 79 Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 For barn og "trick or treating" er det vanligvis 31. oktober. For voksne selskaper og nattklubber er det tradisjon å feire "på byen" den siste helgen i oktober.
Hjertefamilien Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Det er siste dag i mnd. altså 31. okt. Ingen som får knask hos meg før den dagen hvertfall. Vi skal arrangere halloween-fest-bursdag denne dagen. Syns det sto så fint i ett reklameblad fra en lekebutikk vi fikk jeg: Halloween-regler: Det er kun den 31. oktober man kan gå, frem til 21.00. Er utelampene på huset slukket ønsker de ikke ha besøk. Knask eller knep er kun moro. Pøbelstreker er ikke tillatt. Pass på så du ikke skremmer eldre mennesker eller små barn som kan bli redde. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå