Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Trodde aldri jeg skulle komme i den situasjonen at jeg skulle glede meg til det, men det GJØR jeg faktisk :-) Endelig er jeg skikkelig i gang med prøvinga igjen etter MA'en 7. september. TR kom tilbake etter 6 uker, så nå er jeg KLAR! Dette er min 4 doble kur og jeg er kjempespent og gira på å komme i gang. Hvis det ikke er alt for mye kluss med syklusen min, så blir det EL på bursdagen min den 10. nov... tenk det da :-) Er det flere som er i gang igjen med prøvingen etter nylig å ha mistet? Kanskje vi kan slå følge? Kanskje dere også er litt engstelig med tanke på at man kan miste igjen... Uansett, lykke til allesammen! Vår tur kommer snart.
Gullblomst Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Lykke til, på det 4. skal det skje Jeg er på 5. og siste pergokur denne pp. IKM over helga så det er en spennende tid.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Takk for det! Det blir noen lange dager for deg å gå i vente om TR dukker opp over helga.. :-) Du får holde oss oppdatert da, både med IKM og det som skal skje i Tomsø :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå