Karoline's*mamma Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Eg gav gipsavstøypning i 3D og eit deilig teppe.
Mmmmmmamman Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg gav 500kr i fond. Også fortsetter jeg å spare i samme fondet i barnets navn.
hm hm Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Kakespade/paispade i sølv med inngravert navn og dåpsdato. Så gir jeg t-skjeer i samme mønster til hver bursdag.
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Ulike ting vi har gitt og som gutta våre har fått av fadderer: - et vakkert barneservice av en dansk keramiker med navn under - gullkors og barnebibel - barnegitar og brev med lovnader om gitartimer + to favoritt cd - fiskestang med gravert navn på, flott fiskeskrin med navn på og en turkopp med dato. - bunadølv. Den type knapp en kan bruke som voksen også. - En hel serie vakre barenbøker. - tusen og en natt innbundet. Kommer ikke på mer.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg ga sparebøsse med bilde av meg og dåpsbarnet, med litt penger oppi..
Maaaamy. Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Vi har gitt smykker til flere av dem, men også gyngehest, album+en høydemåler hvor vi graverte inn navnet.
Arb.ledig husmor Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har gitt en sangbok og sånt Min første tann-skrin... Snuppa har 4 faddere, og fikk i gave av de: 1 og 2: Tinnramme m/plass til bilde 3: 3 bøker i serien Den store ... 4. 1 bok i serien Den store...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå