Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er akkurat 8 uker på vei og har hatt vekselvis småblødninger og brun utflod i tre uker (ingen smerter). Var på UL forrige uke som ikke viste hjerteaktivitet og de målte hCG-nivået som viste 12000 første gang og 18000 etter 5 dager. Jeg skal på ny UL i løpet av uken, men går jo selvsagt rundt og tenker hva dette kan være. Enten har jeg hatt en MA eller så er alt i orden til tross for blødningene og jeg bare er litt kortere på vei enn antatt. Jeg har lest så mye om at hCG-nivået skal doble etter 2-4 dager, noe mitt da ikke har gjort, men i følge legen var ikke det så nøye. Er det noen som kan si litt om hva de tenker om dette? Andre som har hatt småblødninger så lenge og hatt "uvanlige" hCG-nivåer hvor det likevel har gått bra? Trenger liksom å høre noe positivt mens jeg venter.
Høstlys Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Skulle ønske noen kunne svare deg, så jeg dytter. Ønsker deg masse lykke til, og skjønner at du er bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå