Gå til innhold

Er det noen smurfejenter der ute?

Anbefalte innlegg

Hei,hei! Nå har vi endelig fått løfter om barnehageplass! Jipppi! Det blir før jul! Da slipper vi å stresse mer med det? Hvordan går det ellers med dere, damer?

Vi har det bra. Det rusler og går. Litt sliten etter jobben hver dag...Har noen kvelder litt planlegging, også, men heldigvis ikke så mye å gjøre likevel, nå da jeg ikke har lederstilling. Heldigvis og uheldigvis, savner det jo litt også, hihihi...

Simone har lært å gå, nå har hun gått litt over ei uke! Yohoo! (ja, ikke i trekk, da, hø,hø..) Det er så morsomt å gå, altså, godt vi har ei laang stue!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10717087-er-det-noen-smurfejenter-der-ute/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

hei hei!!

ja inne her er det stille om dagen... trallalalalalala... tydelig tegn på at alle er travle om dagen, det er vel aktive unger og jobb som tar tid? SÅnn er det ihvertfall her om dagen! Emma viser TYDELIG tegn til å bli en meget bestemt ung dame...gjett om hun skjønner hva hun må gjøre for å få det som hun vil... jaja, og vi som foreldre lar oss lure gang på gang, før det går opp for oss for sent at vi har gjort oss selv en bjørnetjeneste - IGJEN! Hehe, for noen utrolig smarte små vesener, noen ganger så lurer jeg på om de små krabatene faktisk bruker mer av hjernen sin enn vi voksne gjør? Hva er det vi bruker da, er det så mye som 10% av hjernen?? Oi, siden jeg reflekterte over det klarte jeg sikkert å bruke en liten prosent...hehe... Nei, nå er det natta for frøken martinsen her, jeg skal jobbe i morgen... Endelig "frisk" igjen etter ryggvondten, kjenner det jo fortsatt, men er merkbart mye bedre. SÅ da gjelder det vel bare å ta d litt mer piano og tenke meg litt mer om før jeg løfter, så jeg ikke løfter feil... Og så er det jo helt klart et hint om å begynne å trene!!! SÅ nå er det bare å komme igang! Noen som kan gi meg et aldri så lite dytt i riktig retning??...

Ha en fin kveld folkens!

Klem Mona

Hei,ALLE! Stakk innom en tur, kuult! Endelig noen som har skjønt det! Mona, det måtte jo være du som svarte...

Hehehe, om noen andre skulle finne på å kikke innom, så (for Mona vet det, hehehe...):Vi fikk barnehgageplass fra 1.nov. Yohooo!

Så nå går Veslesmurf Simone i barnehagen, veldig rart å komme og gå hjem sammen.... Vi sees hver dag og hun venner seg mer og mer til å se mamma i gangen eller på badet eller i full fart ut eller inn en eller annen dør. I starten satte dette igang et skred m tårer, men hun må bare venne seg til at mamma er i naborommet el er forbi en tur! Det er sånn det blir. Nytter ikke å beskytte henne i det uendelige, både hun, jeg, og resten av kostebinderiet blir taperne i alle omganger, isåfall. Nå kan vi vinne seieren i stedet? Fotball? Håndball? Turn? Ånei, da, møtes-i-gangenturneen, hahahaha!

Så bra at du er i bedre form, husk å ta vare på ryggen, nå, Mona! Den skal vare hele livet..... Skal prøve å komme opp en torsdag, Tonis får visst også fridagen sin da, etterhvert, så du og jeg og hun og Bjørg kunne jo hatt et minitreff, hehehehe.....Må bare vente litt, har visst to fulle torsdager foran meg.

Ha en god dag, da!

• 2 uker senere...

Hei og hå!!

ja her er det lenge siden jeg har vært!!!

Har igrunnen ikke hatt tid- hverken til det eller noe annet forsåvidt. Dagene har altfor få timer, og når ungene endelig er i seng er jeg DØD!! Merker at det tærer på krefter, men det er jo dette jeg har valgt, så da får jeg heller gjøre det beste utav det. Kristine er langt fra å gå, men krabber nå om ikke annet :0) forrige uke var hun en natt på BS Drammen, med crp på 280 (!!!)- lungebetennelse... er de tikke det ene, så er det det andre :0)

Desember og juleforberedelser nærmer seg- blir litt trist, ihvertfall annerledes, men vi skal nok få det koselig..INGEN skal få ødelegge den beste måneden i året!! BASTA!

Håper dere alle har det fint!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...