Brumm Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 I løpet av mine 9 forsøk, har jeg fått ut enten 1 egg eller ingen... Trodde til slutt jeg ikke klarte produsere egg. Trodde de var dyktige i Danmark. Vi ønsket å gi opp. Folliklene vokste, men så sluttet alle bortsett fra 1 og vokse, og satt alltid igjen med bare ett... IGÅR TOK JEG UT 10 EGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det mulig!!!!!! Jeg takker, bukker og neier til fantastiske Hausken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6 EGG ER BEFRUKTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er i lykkerus og nå snur endelig lykken til oss!!!! Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!! Imorgen setter vi inn 2egg, hurra!!! er spent på utviklingen:o) Så det går ann jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spent på hvordan det har gått med deg lillir???????????????? Klemmer
♣ Christiane ♣ Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Halleluja må man vel nesten si til dette. Så fantastisk bra at du endelig har fått den behandlingen du trenger. Håper du er ruger av to skikkelige gullegg i morgen, og at resten går i fryseboksen. Nå er det på høy tid at det klaffer for deg Brumm. Masse lykke til
Lilly 79 Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer i superdupermassevis, BRUMM!!!!:-) Dette må da være et tegn påat du nå lykkes!:-) Klem
kosejent1 Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer Brumm! Dette var kjempegode nyheter, denne gangen skal du klare det. I morgen blir du ruger på gulleggene skal du se;-)
Brumm Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2007 Tusen takk dere! Ja gulleggene blir satt inn imorgen, og om 14 dager skåler jeg sammen med kosejent1 og lillir over positive tester!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lilly 79 Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Skål med meg også da! Jeg satte inn i dag!:-)
C *baby i magen* Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg fikk glade frysninger på armene når jeg leste det her. så jeg skriver her jeg. Så bra. De var en overraskelse for dere er jeg sikker på, det kommer til å gå bra. den som venter på noe godt venter ikke forjeves. Lykke til i morra.
Flippa m Frida Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer med fantastisk resultat Brumm er veldig nyskjerrig på å høre fra deg hvis vårt forsøk denne gangen ikke lykkes (kryss-i-taket-og-og-hysje-på-seg-for-det-skal-det!), så vil jeg veldig gjerne høre om hvordan du ble stimulert denne gangen. Det du har strevet med er akkurat det samme som meg; masse follikler, men bare 1 egg. Denne gangen ble det jo 5 da, så skal vel sånn sett ikke klage, men det er så mange flere follikler enn som så! Gleder meg bare på dine vegne nå, og håper vi begge går julen i møte med vår egen lille hemmelighet i magen.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Olala :-o Dette var jo kjempebra Brumm :-) Skal se jeg har rett når jeg sa at du kommer etter med nå! Ønsker deg masse, masse lykke til som ruger fremover! Stoor klæm fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Som jeg sa på telefon, dette er bare fantastisk..Jeg er sååå glad på deres vegne... og jeg krysser alt jeg har for dere.. Dette går veien, nå lykkes dere!!! Hilsen brumm mannen og lille snuppa.. klem
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 23. oktober 2007 #11 Skrevet 23. oktober 2007 Ser man det...ja dette var jo flott, og det bare må være et tegn på at nå er det deres tur!!! ) Lykke til som ruger på 2 flotte egg!!!!
Brumm Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. oktober 2007 Å dere er skjønne! Og selvfølgelig skal jeg skåle med deg også Lilly79!!!!!! Vi skal alle skåle om 2uker!!!!!!!!!!! Flippa, jeg deler gjerne alle mine erfaringer med deg!!! Men det lykkes for deg nå, så da trenger du ikke, hehe:o) Jeg kommer nok ikke være her så mye i rugeperioden. Blir for mye snakk om symtomer og sjansene for at jg tester før kommer....... Pga progesteronen får man alle gravid symtomer, og alt er bare falskt....desverre. Hilse tullemor-mannen da tullemor:o) Klemmer
~4 mislykka ivf~ Skrevet 23. oktober 2007 #13 Skrevet 23. oktober 2007 Wow, så bra!!! Dette gir meg også håp. Etter mange forsøk med lite egg og dårlig befrukting så skal vi også ha forsøk hos Hausken. Lykke til med innsettingen )
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #14 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer med gode nyheter !!! Kjempebra !! Lykke til med innsetting i morgen. Håper dere har "ordnet biffen" nå :-)
lilly01 Skrevet 23. oktober 2007 #15 Skrevet 23. oktober 2007 Dette låter ju helt otroligt. Gratulerer og lycke till vidare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. oktober 2007 #16 Skrevet 23. oktober 2007 Dette er bare helt fantastisk Brumm ) Jeg er super-glad på dine vegne,nå skal endelig ting gå din vei ! Jippi !
Høst72 Skrevet 23. oktober 2007 #17 Skrevet 23. oktober 2007 Dette er jo kjempebra Brumm! Denne gangen skal du se at dere lykkes! Lykke til i rugetiden, kos deg og gjør akkurat det du har lyst til! Klem fra
Emma*den lykkelige venter Skrevet 23. oktober 2007 #18 Skrevet 23. oktober 2007 Dæven røske så gøy. Gratulerer så masse Lykke til i morgen med innsetting:-)
Storkfrøken69 Skrevet 24. oktober 2007 #19 Skrevet 24. oktober 2007 Så gøy!!!!!!!! Gratulerer, dette var velfortjent. Jeg er så nysgjerrig på hva som ble gjort annereldes denne gangen? Gikk du på andre medisiner? Andre doser?
Coma Skrevet 24. oktober 2007 #20 Skrevet 24. oktober 2007 Gratulerer, dette var gode nyheter!! Virker som om Hausken virkelig har peiling ja! Krysser fingre for en positiv test om 2 uker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå