Gå til innhold

Stavanger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjekt da:-) Hvor langt er du på vei?Jeg er i dag 10uker og 2 dager:-)

Gleder meg fælt til å komme over de første 12ukene:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fra stavanger jeg og... men bor i sandnes for øyeblikket... jeg er 6+6 uker... skal dere føde på fødeloftet? noen som vet om man må søke tidlig for å komme inn der..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iom at du har termin på sommern og i ferietider, er det helt sikkert lurt å søke tidlig, jeg vet det var snakk om at fødeloftet skulle stenge i fellesferien i fjor, men aner ikke om det ble det...

Jeg og har lyst å føde der... tror jeg da....

Er 5+1 i dag, og skal til legen i morgen, pga bekkenvondt de siste dagene...

Håper det er tilfeldig bare, og ikke at jeg har fått bekkenløsning allerede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker..Hva er det fødeloftet egentlig går ut på?Er det for sånne som vil føde uten hjelp eller er det bare litt mer luksus?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fødeloftet er en plass der far og mor bor på samme rom med den lille.. man får ikke smertestillende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe lurt for meg siden det er første gang jeg skal føde tror dere?

Er jo ikke helt sikker på om jeg kommer til å trenge smertestillende eller hva jeg gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man får vel hjelp fra jordmødre og leger der for det om?Koster det noe å bo der?

Hvis man er på sykehuset,får ikke faren sove på samme rom som meg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja man får det.. men man får ikke smertestillende.. nei tror ikke det koster noe og tror ikke far får sove på rommet men han får sove på hotellet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her og! stavanger! men blir sikkert å føde i trondheim da vi håper å flytte i mars :)

 

trodde det bare var i oslo man måtte søke om fødeplass jeg... er ikke akkurat så mange sykehus her da , hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg være med her?;p Er fra Jørpeland.. Er 9+5 idag:) Når det gjelder fødeloftet kan du bli flyttet ned til føden om det skulle bli absolitt nødvendig med smertestillende:) Jeg fødte på føden for snart ett år siden, syntes de var gode der jeg=) Vi lå sammen på hotelle etterpå...var helt deilig=) Så om alt er bra med mor og barn kan dere ligge på hotellet ilag me pappaen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig teller det:-)Kjempekoselig å bli kjent med andre fra samme området!

Er det flere som skal ha i mai?Jeg har termin 20.mai:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fra Stavanger, men bor på Ålgård.

Er 10+6.

skal ha KS, så da blir det vel ei uke eller to før termin som foreløpig er 16 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...