Gojentå Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Er det andre som nærmer seg UL, uttak og innsetting? Hvordan går det med dere? Kjenner eg begynner å bli øm (smerter i underlivet) nå, er på sprøytedag 8 idag, UL på fredag, og uttak i neste uke, sikkert mandag. Gud så spent eg er, og ikkje minst gruer meg til uttak!! uff. Ellers er symptomene litt hodeverk, men merker godt til smerter i mage/underliv nå, en slags ømhet. Er vi mange her i samme tidsrom???
Filip sin mamma <3 Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 ja det er flere linker nedover fra de som er i samme uke. selv har jeg uttak imårra og innsetting lørdag!hører til haukeland gleder meg til det er over:O)) er kjempe spent. lykke til
Blomsten har en sønn Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg skal på ultralyd på torsdag. Regner med uttak/innsetting neste uke. Har vært heldig og hatt få symptomer. Nesten så lite at jeg lurer på om kroppen min gjør jobben sin. Hmmm... Spennende med ultralyd da. Og innsetting. Og testen 14 dager etter.... Håper vi er mange som ser en positiv test før jul. :-)
lillir Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Hadde uttak i dag,og grudde meg en del.. Men vet du hva?? Merket lite til det!! Måtte spørre om de virkelig var i gang..hehe.. Men fikk jo tabl på forhånd,og lokalbedøvelse..:-)) Fikk ut 7 egg,så er spent på tlf fra klinikken i mrg! Lykke til alle sammen.. Tror jammen jula blir spesiell for mange i år..;-))
togutter-08og10 Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg hadde uttak i dag, fikk 12 egg. Fornøyd. Første forsøk for oss.
Filip sin mamma <3 Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 heisann.da er jeg ferdig med uttak også. fikk ut 12 egg,så vi er også fornøyde.skal bli ytrlig spennende å ringe inn for å høre ståa i mårra kl 13:00, dette er andre gangen vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå