Gå til innhold

Noen fra Ullensaker her?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig da! Jeg bor på Kløfta, men har familien min i Trøndelag. Hadde vært fint å bli kjent med flere som går svanger. Lenge til du skal ha?

Jeg har termin i begynnelsen av juni.

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

jeg er også ganske ny innflytter, har vært hjemme med unger og studier, og har ikke blitt kjent med så veldig mange enda.

 

Artig med flere innflyttere! Selv om de fleste kanskje er nettopp det etterhvert i kommunen....

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 28 med første vår..gleder oss masse... vi er herifra begge to vi men kjenner ingen som venter i samme periode så hadde vært koselig å bli kjent med noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei!

Vi bor også i Ullensaker, på Jessheim! Flyttet hit i begynnelsen av september, og vil gjerne bli kjent med folk! Venter vår andre i begynnelsen/midten av juni. Har en tre-åring fra før.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært koselig å etterhvert ordne ett treff for oss som venter samtidig :)

Jeg har iallefall ingen peling på hva jeg går til så hadde vært koselig å bli kjent med noen som deler samme bekymringer og gleder som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hekter meg på denne tråden :)

Jeg bor på neskollen, flyttet hit for et år siden og vil gjerne bli kjendt med flere i området som venter barn. Har nettopp funnet ut jeg er gravid, så om alt går bra blir det nytt barn i midten av juli!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...