nr2 i mai! Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 I går fikk jeg brun utflod og ble med en gang kjempe bekymret!!! Opplevde en MA i uke 11 sist jeg var gravid og klarte ikke roe meg med tanken på att ikke det var noe galt denne gangen også. Fikk komme inn på Ul i dag, Der fik jeg se en liten krabat som veivet med armene og ett bankende hjerte!! jeg ble så glad att jeg tok til tårene, lenge.. Var litt blod ansamling der enda, men et kom sikkert ut og var IKKE farlig for bebisen min!!!!! Så glad i dag. Ble også satt frem 2 dager, snakk om bonus... 9 uker i morgen!!!
*shehasmyheart* Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Å for en deilig følelse!!! Vært der selv et par ganger. Og er helt fantastisk når det vises at alt er bra med minsten:) Så bra! Lykke til videre:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Alltid bra med gode nyheter!!! Gratulerer med at alt var bra Lykke til videre!
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Godt med gladmelding:))) Masse lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå