Gå til innhold

gravidbelte?


Lotten

Anbefalte innlegg

hva er dette for noe? Og hva er hensikten med det? jeg kan jo tenke meg såpass at det skal være en avlastning eller noe i den duren for magen/ryggen-men er det noen som vet mer om dette eller bruker dette?

 

*******spør så skal du få vite*************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du sånn til å ha i bilen? Det er i alle fall laget slik at setebeltet ikke går rett over magen, men at det trekkes nedover på midten. Dermed er det ikke fosteret som tar støyten hvis du kolliderer. Det er lurt å begynne med allerede nå.

 

Det fins vel også noen sånne "holde magen oppe" belter, men det er vel ikke aktuelt før magen begynner å bli diger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke fått inntrykk av at det er til å ha i bilen, trodde det var noe man kunne ha på hele tiden...MEN hvis det er til å ha i bilen så forklarer jo det masse hehehehehehe! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes også spesielle mage og ryggbelter man kan ha på i svangerskapet dersom man skulle ha noen spesille plager og vondter. Disse kan man kjøpe på en Mensendiech forretning eller feks i oslo har de ved løpelabbet/tinghuset.. Men er ved evnt spesille ruggplager feks ol..

 

Men ellers er det bilbelte som det oftest er snakk om her inne ja som kan være en sikkerhet for fosteret dersom man har en bråstans;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...