Gå til innhold

Dere som bruker Crinone...


Elise29

Anbefalte innlegg

Har dere mistet mange ganger??

Jeg har fått resept på Crinone og Albyl-E i dag som jeg skal ta dersom jeg blir gravid igjen. Har mistet 3 ganger som jeg vet om + 2 som jeg tror, men ikke er sikker på.

 

Har Crinone hjulpet dere?

Jeg fikk beskjed om å begynne litt etter jeg ble gravid igjen. Begynte dere også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg mistet 4 ganger (1 ma og 3 sa), før jeg fikk utredning hos IVF. Jeg fikk samme "oppskrift" som deg...Crinone og Albyl-E...med beskjed om å teste tidlig og begynne med én gang jeg ble gravid.

Med denne oppskriften fikk jeg mitt første barn i april 2005!:-)) Savngerskapet gikk veldig greit (fysisk sett), med unntak av en del blødinger og mye magevondt og kynnere. Var naturlig nok veldig bekymret hele tiden, da jeg til stadighet fikk blødninger, men fikk høre at dette desverre er en vanlig bivirkning av Crinone. Men det gikk som sagt bra!

 

Jeg prøver da med samme oppskrift igjen!

 

De sa at jeg skulle begynne med Crinone så fort som mulig, men det er jo ikke så lett å vite at man er gravid for sånne som meg. Det skal litt til for at det blir utslag på testen, så jeg må teste hver dag i lang tid. Plutselig var det utslag, og da var jeg allerede 6 uker på vei! Men det funka med Crinone, så derfor vil jeg ikke ta sjansen uten neste gang heller. Bedre å være føre var;-)

 

Håper dette gir deg litt positiv opptur:-)) Og selv om du skulle oppleve blødninger underveis må du ikke fortvile. Jeg var gjennom det meste av "nedturer", og var forberedt på det værste. Men sitter nå med verdens herligste gutt på 2,5 år!

 

 

Ønsker deg all lykke i neste forsøk:-)) Det går bra denne gangen! ;-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå...så bra å høre :)))

Nå ble jeg kjempeglad. Legen gav meg ikke for mye forhåpninger akkurat når det gjaldt disse medikamentene. Hun mente at det ikke var vitenskapelig bevist at det hadde noe for seg, men at det gikk an å prøve. Hva ellers skal man gjøre liksom, hvis problemet er at fosteret ikke vil feste seg skikkelig. Vet ikke om det er det som er problemet hos meg altså, men jeg antar det.

 

Tusen takk for svaret og masse lykke til med svangerskapet!!

Du er kjempeheldig :))

 

Er så godt å vite at det er håp selv om man har mistet såpass mange ganger...

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...