lubbeline Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Noen som vet hvordan det gikk med henne i Finland??...:-)
Magstar Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Takk som spørr : ) det gikk nok dårlig denne gang onde tanta kom. Da de skulle sette inn befruktet egg så var det veldig trangt i livmorhalsen. Noe jeg skal å sjekke før neste forsøk. Regner med neste forsøk i januar. Har to egg på frys. Dater litt og nyter livet. Det tar utrolig på både fysisk og psykisk. Jeg mener det er noen utrolig sterke jenter her inne. Hvordan går det med deg Lubbeline?
lubbeline Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 Hei ja:-)...det var synd...men da satser vi på at det går bedre neste gang.... tja, jeg går her i og venter ...teller dager...tiden går ulidelig sakte...går til akkupunktur, for å styrke slimhinnene(dvs gjøre de klare for egget)...reiser til Stork om fem uker ca, kommer litt ann på syklus..skal ha vanlig innsiminering, og det er mitt første forsøk...:-)
Magstar Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Så spennende, du får holde meg oppdatert så jeg kan følge prosessen: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå