MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 For hver uke det går bra, jo mer gleder eg meg =D Går og venter på innkalling til ul på haukeland no, skal bli kos hilse på reka igjen=D Lykke til alle sammen=D
hmmm? Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 gratulerer... jeg er 8+1 i dag... bare en mnd igjen nå... er dette din først eller har du flere?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Har Lukas som blir 2 år på julaften, og så mistet vi Noah i en sen ma i mars....Så dette er tredje barnet mitt=D Har du noen fra før?
hmmm? Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 jeg har ingen og hadde vel egentlig ikke helt planlagt å få noen med det første heller men det er merkelig med det, nå føler jeg meg klar som bare det... håper alt går bra fremover... har en svigerinne som hadde en sa i uke 11 og det var helt forferdelig både for oss rundt henne og selvfølgelig hun så jeg håper å ikke måtte gå igjennom akkurat det... men prøver å ikke tenke såmye på det, selv om tanken dukker opp titt og ofte det er vel bare sånn, tenker på alle gledene men også alt som kan gå gale ...er vel sånn for de fleste ) trøster meg med det ) men gleder oss masse masse både jeg og samboeren )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå