Gå til innhold

Hvordan går det med pergo-jentene??

Anbefalte innlegg

Har også vært å tatt blodprøver i dag:)

Skulle jo helst fått svar med en gang, så man kunne slappe litt av fremover og ikke ha "tvangs-sex";) Begynner å bli litt lei nå.. Annenhver dag er mye når man jobber fulltid begge to og har stebarn på samvær osv.. Blir slitsomt når man "MÅ" uansett hvor trøtt og sliten man er.. Men,men vil man få det til er det bare å henge i :)

Når begynner du å teste om du er gravid? Håper spiren sitter hos oss alle snart:))

Fortsetter under...

hmm..annenhver dag ja... men det kan vel ikke..Skade, og kanskje gjøre det oftere også? (jøss hørtes ut som en kåting...hihihi) var egentli ikke planen, men som jeg skrev lenger opp, det er ikke SIKKERT at jeg får hatt sex fra mandag av, når pillene er ferdig, såh.. jeg"satser"ikke på at sæden lever i 5 dager, for harjo ikke snakked med dem :D men, skal prøve å få til sex neste uke også!!! tenk om alle oss fikk spire før jul :) beste jul Ever da as:D hehe

Jeg har hørt at hvis man har sex hver dag, produseres det ikke like bra sæd som når han får en dag i mellom til å "samle opp".. Noen andre som har hørt det samme? Og cellene lever jo iallefall to dager.. Men tør ikke si noe sikkert om hva som er best!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...