Gå til innhold

Hvordan går det med pergo-jentene??

Anbefalte innlegg

Vi var jo en hel liten gjeng her inne som begynte på pergo denne måneden,og nå nærmer det seg vel IKM for flere av oss.Kordan går det?Noen som har merket noe til bivirkninger??Og ikke minst er det noen som tror de har fått spire???

Eg for min del har verken merket noe til bivirkninger eller graviditets symptomer,så eg er bare klar til å hive meg på neste pergo kur så snart tanta kommer.Men er spent på dere andre da....

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg er på dag 19, og kan si jeg merker en del i underlivet. Aner ikke om det er El eller hva det er. Har hatt det i par dager nå.

Ellers har jeg hatt en del vondt i hodet, mulig det er pergo`n som gjør det. Var litt små hissig for en uke siden også.. Hehe! Det har heldigvis gått over :) Hatt også litt luft i magen.

Klem!

Er på dag 24 selv,så det nærmer seg...Håper på en syklus rundt 30 dager,men det er jo ikke opp til meg å bestemme.Litt mer spennendes no når eg går på pergo,har jo oddsen littt mer på mi side ihvertfall.

Krysser alt eg har...selv om eg ikke tror det skjer noe denne måneden,men kanskje neste??

Annonse

Jeg er på dag 18, men har ikke merket noe til hverken EL eller graviditet.. Skal ta blodprøver på fredag, så får vi se om jeg har hatt EL da. Håper jo bare at slitet gir resultater:)

Gleder meg til å høre om spiren sitter hos dere!

Annonse

Jeg hadde positiv el test i 8 dager, så slutta jeg å teste for jeg slapp opp for tester. De var positive etter el til og med...og tempene etter el var ganske lave. Ikke opplevd sånt før jeg da. Før jeg begynte på pergo hadde jeg positive el tester i max 2 dager, de ble negative når el hadde vært og jeg hadde ordentelig temp stigning...tror pergoen klusset til syklusen min... Ikke bra!

det var jo ille å høre... :( og ingen spire hos deg....?

hmm... jeg med min uflaks,huff vil ikke tenke på det engang.man leser såå mye positivt, men det er jo de som ikke får det til slik også... Jeg tror jeg dropper el testen i første omgang,og bare holder på med EN gang brettet er ferdig..så blir de jo der inne da!!

Jeg har heller ikke noe pausemnd.

Hvis det ikkeklaffer nå, så blir det en til enkeltkur, for så 2 dobble etter det!

Skal å ta blodprøve i dag for å sjekke om jeg har hatt el:)

Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får svar på prøven?

Tror jo selv at jeg har hatt el, men med stikkinger i magen fra jeg begynte på pergo, så er det litt vanskelig å skille bivirkninger og kroppens naturlige oppførsel hvis dere skjønner...hehe...jeg og forklaringer:))))

jeg har en plan....Spm er hva dere syns da..Hehe... hørtes så "bra"ut i hodet mitt!!

er på 2pergo pilla idag, og ferdig med først brett da på mandag..Så evt EL utover det..

men får kanskje ikke vært med typen HELE tiden neste uke, så vi har begynt masse nå da :) hehe.. og utover helgen!

sies jo at sæd kan leve opp til 5 dager...

hva syns dere? hehe

hehe...bra du har planene klare:)

Joda, har og hørt at sæd kan leve opptil 5 dager, men tror ikke jeg har villet garantert meg på det. Men det er klart at hvis du ikke har mulighet til å ha sex ca annenhver dag, så må man jo bare gjøre det beste utav det.

Jeg fikk beskjed av gynekologen min å ikke ha sex før jeg var på dag 11 i syklusen, og etter det skulle vi ha sex annenhver dag...

Jo, glemte å skrive at jeg har vært å tatt blodprøve nå for å sjekke om jeg har hatt el.

Spurte der hvor lang tid det tok før jeg får svar på prøvene. 1 uke!!!!

For de måtte vente til mandag med å sende det til bodø...

Synes det tok lang tid....så utålmodig som jeg er.hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...