Gå til innhold

Flere med dårlig samvitighet for å levere barnet i barnehagen når en selv er hjemme med minstemann?

Anbefalte innlegg

Istedenfor å slappe av går jeg å tenker på eldstemann (2 og et halvt år) som er i barnehagen, mens jeg om minstemann er hjemme. Selv om han har korte dager og jeg vet at han koser seg, unødvendig altså..!

Fortsetter under...

Jeg hadde det slik i perioder, er selv hjemme med minstemann, og eldstemann på 2,5 er i barnehagen. Er korte dager her også. Jeg har prøvd å ha henne hjemme, men da blir det til at hun kjeder seg litt, dagene blir lange når hun ikke har noen og leke med, og minstemann skal ha ma, siftes på og sove osv. Har også prøvd å hente henne enda tidligere på dagen, men da blir det galt, da er hun ikke klar for å gå hjem. Så nå prøver jeg bare å nyte å vær hjemme med minstemann, og få gjort litt i huset, mens hun er i barnehagen, også koser jeg meg desto mer med henne når hun kommer hjem, det fungerr veldig bra for oss nå!

Samme her, eldstemann kjeder seg fort hjemme,selv om vi prøver å finne på litt blir han lei av å vente mens jeg steller med minstemann. Må nok bare legge den samvitigheten på hylla og heller tenke at han faktisk storkoser seg i barnehagen: ) Takk for svar: )

Jeg la samvitigheten på hylla, og fikk det mye bedre med meg selv, og jeg ser jo at hun har det mye artigere i barnehagen i stedet for å gå hjemme med meg og minstemann hele dagen. Hadde vært litt anerledes hvis hun hadde nektet å gå i barnehagen, men da hadde jeg nok ikke sendt henne dit så ofte heller.

Det hadde jeg ikke noe problemer med. Jeg betaler for plassen og han har korte dager (ca.10-15) så den tiden fra hverandre har vi bare godt av alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...